koulustressiä

Mulla on viimepäivinä kasaantunu kivasti tätä koulustressiä. Olis 2 esseetä jotka pitäs tehdä ja toi fysiikan kurssi jolla oon Riikan kaa niin on ihan sika vaikea enkä ymmärrä kyllä yhtään mitään. Mun on kylläkin pakko päästä siitä läpi tai mun lukio kusee kivasti jos en saa tarpeeks kursseja. Tänäänkin laskettiin jotain paine-juttuja , ääh.

Joanna + paine x 3 potenssiin 7 =  paljon stressiä!
Sitten keskiviikkona olis terveystiedon yo-koe. Kaikki loput  yo-kokeet nyt keväällä Kaippa mää jotenkin selviän. Ruotsi on se kaikista vaikein, pelkään etten pääse läpi. Muista ei oo huolta mut se ruotsi...Ai niin, ja vielä on tekemättä biologian koe koska olin kipeä kun oli kokeet ja biologian posterikin pitäis tehä. No niin nyt on avauduttu ja stressi lieveni parilla asteella.  Osaisinpa laskea mun pään paineen välillä, vois olla aika korkea, haha!


Hehee, kuka osais laskea. :(

Ei kommentteja: