notkee ku näkkileipä

R-syttää. Huomaa kun ei oo venytelly vähään aikaan että on taas ketterä kuin rullatuoli.

Pienenä mä venyin vaikka mihin asentoon noin 14-vuotiaaks asti varmaan siks kun parkourasin serkun kanssa ja  harjoiteltiin kaiken maailman puolivoltteja sun muita temppuja ulkona. Sen jälkeen kaikki loppu kun seinään. Aloitin itsekseni venyttelemisen uudelleen joskus 17 vuotiaana koska huomasin miten olo oli kauheen kankee ja kenkiäkään ei pystynyt sitomaan ellei koukistanut polvia. Oon venytelly monipuolisesti muutaman kerran viikossa. Oon pyrkinyt parantamaan mun osaamia venyttelyliikkeitä vähän lisää ja oon innostunut venyttelemisestä ihan harrastus mielessäkin. Oon kerran käynyt myös joogan alkeiskurssilla sukulaisen kanssa ja tykkäsin. Muutenkin olo tuntuu vetreämmältä verrattuna parin vuoden takaiseen  ja on helpompi suoriutua monista arkisista asioista. Selkäkipuja ja niskajumejakaan ei oo ollu enää. (ellei oo nukkunu tosi huonossa asennossa.)




Mutta mulla on ongelma.. Tuntuu vähän siltä että mun toisessa polvessa on joku vika koska se menee  "lukkoon" kun koitan esimerkiksi nostaa jalan kohti päätä kun seison maassa. Se ei suostu suoristumaan kokonaan vaikka venytys jalassa ei tuntuis juuri miltään ja et venytyksen varaa siis ois. Todennäköisesti se johtuu muutama vuos sitten tapahtuneesta pikku kolarista kun lensin kevarin kyydistä maahan. Polvi  tais mennä vähän sijoiltaan siinä tai jotain. Aluks ei tuntunu mitään muuta kun pientä vihlomista välillä mut huomasin ton polven jäykkyyden pari vuotta sen jälkeen kun alotin uudestaan venyttelemään kunnolla. Koitan nyt ahkerasti venyttää tätä polvea mikä siellä onkaan lukossa,  jospa se alkais vetreytymään.

125747809

Tehtiin tänään pitkästä aikaa Markuksen kanssa tortilloja. Ne on niin mun lemppariruokaa. Texmex ruoka on muutenkin hyvää. Joo ja sitten se pakollinen aurajuusto; Oli pakko lisätä sitä mun tortilloihin kun tykkään siitä niin paljon.


Hyvää tuli! Ja huomenna loppuu taas hiihtoloma eli takas koulun penkille ja viimestä jaksoa viedään. Onneks ei ole paljoa tota koulua  jäljellä kun vaan 1,5h  päivässä. rankkaa.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jumalattoman kaunis nainen,kuvaa menemään alastonsuomi.comiin. :-)

Joanna kirjoitti...

Kiitos, mutta ei kiitos :----D

Anonyymi kirjoitti...

Super seksikän KAUNIS nuori NAINEN !!!
P.s. enemmän kaunista vartaloa vaan esille! :-)