17.4.2012

nopea arkimeikki

Tässä mun yksinkertainen arkimeikki millä mä yleensä pärjään. Joskus innostun tän lisäks laittamaan kulmiin lisää väriä ja puuteria ja poskipunaa, mut se riippuu aina fiiliksestä.  Baariin lähtiessä pistän vähintään ne ja joskus vielä kajaalia. Perus meikki johon menee  ehkä noin 5 minuuttia. Kuvat on suihkun jäljiltä eli se selittää mun huolettoman sotku kampauksen.



1. Alkuun vähän meikkivoidetta poskiin, ohimolle ja alaluomille. Tänään ei tarttenu laittaa enempää mut jos on paha naamakalapäivä, iho punottaa tai on epätasainen niin pistän kaikkialle kasvoihin meikkivoidetta.



2. Seuraavaks tosi vähän  IsaDoran valkoista ja harmaata luomiväriä häivytettynä + taivutin ripset ja laitoin vedenkestävää ripsiväriä joka myös on IsaDoran. (blackbrown) Joskus jos haluan vielä enemmän irti tosta ripsarilookista niin pistän väriä kummallekkin puolelle ripsiä. Se tekee mun ripsistä tosi paksut ja voimistaa mun silmämeikkiä. Nyt kuitenkin oon tehnyt tosi harvoin niin kun en haluu liikaa  väriä ettei ripset näytä paakkuisilta.


3.
Valmista! Ripset mä taivutan kolmessa osassa ennen ripsarin laittoa, eka tyvestä, sit keskikohalta ja viimeseks ihan ripsien päästä. Sitten ne kaartuu kivasti. Mitä kauemmin jaksaa taivuttaa per kohta niin sen kaarevammat . Täytyy tietty varoo ettei luomi jää väliin tai ettei tunnu epämiellyttävältä koska ripset voi irtoilla jos taivuttaa liian voimakkaasti. Yleensä kaikkialla suositellaan että 3 sekkaa riittää taivuttamaan ripset mutta mulla menee yleensä 5-7 sek per kohta että ne taipuu.

Näitä mä tarvitsin tähän meikkiin.
 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sulla on tosi kauniit silmät!:)

Joanna kirjoitti...

Ai on! Kiitos :)