Maxihameen pauloissa

Kuulkaas nassukat! Ostin viimeviikolla maxihameen. Oon pitkään ihaillut niitä jos olen jollain nähnyt päällä. Kiersin melkein kaikki vaateliikkeet läpi ja huomasin että kaikkialla oli erilaisia maxihameita, meinasihan siinä hulluksi tulla. Ongelma oli yksinkertainen: KAIKKI ON LIIAN PITKIÄ! no hittolainen.. en oo mikään ammattilainen ompeluhommissa (no toisaalta mulla ei ole ompelukonetta) joten vein hameen heti oston jälkeen ompelijalle joka lyhenti sitä mun mittojen mukaan. Alunperinhän mekko oli niin pitkä ostettaessa että laahasi maassa. Ei ole enää siitä huolta! Mekko maksoi kympin ja malliltaan ihan perus-maximekko Onlysta. Mun mielestä tää oli kannattava ostos. :)

Ja sitten ihan hitokseen kuvia!


Sillä aikaa kun hame oli ompelijalla niin kävin syömässä. Odotin vain 20 minuuttia ja sen jälkeen sain noutaa hameen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

käytitkö siis ihan liikkeessä ompelijalla vai oliko joku tuttu, oliko kallis? :)

Joanna kirjoitti...

Sokoksen yläkerrassa kävin. Semmonen pieni söpö liike jossa tosi ystävällinen palvelu ja rauhallista. Se oli ainoa paikka mikä oli silloin auki kun lauantai ja oikeastaan sillä työntekijällä ompelimo oli menossa kiinni mutta suostui yliajalla tekemään. (Kävin kysymässä myös yheltä suutarilta torikeskuksesta muttei ois kuulemma osannut tehdä mitään niiden koneilla...että justiinsa.) Sokoksen ompelimossa teki mittojen mukaan lyhennyksen ja käänsi sauman niin kuin halusin sen tulevan. Maksoi 15e siellä.