Valmistujaisjuhlat kavereille

Hei taas! Ihan outoa ajatella että mulla on viikko enää koulua jäljellä ja sitten se loppuu. Kerron tarkemmin mun koulutuksesta ja valmistumisesta sitten kun olen saanut todistuksen käteen.

Asun opiskelija-asunnossa jossa on oma tilava kerhohuone. Kerhohuonetta saa varailla omiin juhliin tai illanistujaisiin internetin kautta, se edellyttää siis sitä että on talon asukas. Selailin varauskalenteriaja ainoa vapaa viikonloppu oli 8.5. jolloin ajattelin sitten pitää mun valmistujaisjuhlat etukäteen kavereille. Olisin toki voinut pitää myöhemminkin mutta se olisi mennyt tosi pitkäll ekun varauksia oli tehty niin paljon kun moni muukin valmistuu. Kaikenlisäksi lähden kesällä ulkomaille joten en voinut lyödä päivää lukkoon kesäkuulle enää. Olisin halunnut kutsua monia muitakin mutta en viitsinyt tupata tilaa liian täyteen koska pelkään sen verran meluhaittojen puolesta. Ruokaakaan ei olisi ollut tarpeeksi liian monelle, suunnittelin tekeväni ruokaa about 13 ihmiselle.

Ruokana mm. paistettua halloumia ja kanaa jonka maustoin itse. Näiden kanssa halusin ihan vain salaattia erilaisilla kasviksilla ja viinirypäleillä. Salaattiin sai pistää kermaviiliä joka toi siihen vähän raikkautta mukaan. 
Ville auttoi mua vielä cocktailtikkujen tekemisessä ennen vieraiden tuloa. Tikkuihin tuli jämät mitä ei mahtunut salaattiin + leipäjuustoa. Näiden lisäksi oli nachoja ja viinirypäleitä vielä erikseen kulhossa.
Kerhohuoneella pelattiin biljardia ja pöytäjääkiekkoa. Olisi ollut lisääkin pelejä mutta nyt ei jaksanut keskittyä muihin kun hälinää oli tarpeeksi. 
Sain valmistujaislahjaksi muumirätin ja bling bling- avainnauhan. Tuo nauha on kyllä kätevä hoitoalalla/työelämässä ylipäätään kun kaikki pidetään lukkojen takana. Kaikenlisäksi tuo on tyylikäs, juuri mun tyyliä. :)
Kaverit alkoi tehdä mulle valmistujais-piirrosta. Jokainen piirti siihen jotakin ja pisti mukaan oman nimmarin. 
Meillä oli kerhohuoneella tosi hyvä minikaiutin joka vastasi oikeastaan ihan kunnon kaiutinta. Saatiin musiikkia puhelimesta.
Tässä vielä piirustus valmiina. Kiva muisto illasta ja tykkäsin kun jokainen oikeasti piirti tuohon. :)

Ei kommentteja: