Inspirational + kesän suunnitelmia

Aurinkoista ja tuulista sunnuntaita toverit! Ainakin täällä tuulee nyt lujaa. Tämä postaus keskittyy siihen mikä mua inspiroi. Lähinnä se, millainen vartalo mua inspiroi ja millainen tyyli.


Oon aina tykännyt tennareista, erityisesti rakastan converse-merkkiä. En oikeastaan ole korkkari-ihmisiä mutta toki mullakin on parit kivat parit kotona joita välillä käytän. Tykkään luonnollisesta hiuslookista ja pitkistä hiuksista. En oo koskaan innostunut mistään shokkiväreistä tai ihmeellisistä hiusleikkauksista. Ihailemani naiskroppa on yleensä siro, timmi ja sopivasti treenattu. Näiden kuvien naisilla on mun mielestä hieno vartalon rakenne, hyvä tyyli ja ihanat hiukset, juurikin tuollaiset luonnollisen näköiset.

Minua inspiroi kaikenlaiset sirot ja kiinteät naiskropat. Terveeltä näyttäminen on kuitenkin kaiken a ja o ja vartalojakin on niin paljon erilaisia.  

En oikeastaan ihannoi liian lihaksikkaita naiskroppia tai mitään lavafitnessiä, jotenkaan se ei vaan pure muhun enkä itsekään haluaisi olla sen näköinen joten miksi se mua sitten inspiroisikaan. En oo ottanut koskaan mallia niistä fitness bloggaajista joita aina vilisee välillä esimerkiksi facebookin etusivulla tai uutisissa. Kuitenkin tykkään siitä että lihakset vähän erottuvat ja kroppa näyttää kiinteältä ja siltä että tekee kuntonsa eteen jotakin. Ei välttämättä tarvitse notkua aina salilla, vaan esimerkiksi yoga on hieno harrastus ja pitää kropan kunnossa + monet muut erilaiset harrastukset joihin tarvitsee liikkuvuutta ja voimaa.

Siinä oli vähän mua inspiroivia ihmisiä ja kuvia. 


Kesän suunnitelmia:


Oon suunnitellut kesäksi vielä seuraavaa:
  • Picnik kavereiden kesken (jokainen tuo jotain syötävää niin ruoka riittää varmasti ja saa nauttia eri herkuista.)
  • Grillibileet, eli grillikauden avaus isolle porukalle.  
  • Reissu Isojärvelle. Eräjormailua, patikointia ja pari yötä luonnossa telttaillen.
  • Alanyan reissu. Ulkomaanreissuhan meillä olikin pitkään suunnitelmana kesäksi ja hyvä että se toteutui!

Noh, tosiaan, mulla on nyt kesäloma kun ei oo työpaikkaa tiedossa vielä valmistumisen jälkeen. Ihana tämä jyväskylän työllisyystilanne osastonsihteerien suhteen terveysalalla. Pariin paikkaan on otettu yhteystiedot ylös koska on oltu kiinnostuneita, jospa vaikka sijaisuuksia tärppäisi jossain vaiheessa. Mulle käy hyvin kyllä tämä lomailukin, ei voi valittaa. Itseasiassa ihan kiva lomailla rankan koulun jälkeen ja nauttia kesästä. Ihanaa olla vapaana kaikesta stressistä pitkästä aikaa. Nyt on aikaa salille, sukulaisille ja kavereille ihan arkenakin. (vaikka olenhan mä siihen pyrkinyt ennenkin että aikaa olisi muille kouluhuolien lisäksi.) 


Tulevia postauksia: 

  • Alanyan reissu osa 2
  • Minusta tuli lähihoitaja! -kertomus mun opiskelusta hoitotyön parissa ja koulutuksen haasteita ja iloja. Avaan vähän myös koulutuksen sisältöä, kuvamateriaaliakin löytyy. 
  • maito vähemmälle -turvotus poissa

Hyvää kesän alkua kaikille!


Ei kommentteja: