Syö mitä huvittaa- viikko Osa 2

*Röyh* Hei vaan kaikki! Nyt olis syö mitä huvittaa- viikko takanapäin ja päivittelen vähän tätä mun loppuviikkoa tänne ja teen muutenkin yhteenvedon miten meni. On oikeesti tullut syötyä ihan mitä sattuu.


Torstai:
aamupala: Nuudelia ja kasvimaa-salaattia valmisrasiasta.
myöhemmin: meetvurstisiivuja ja vielä leipä jossa meetvurstia.
Päivällinen: Kana-cheddar valmishamppari jonka väliin lisäsin vuohenjuustoa ja kurkkusalaattia. (HYI HELE SILTI MITÄ MOSKAA! NEVER AGAIN!)
iltapala: Raejuustoa ja ruisleipä juustolla.
Juomana koko päivän: vesi
Päivän kalorit noin: 1600

Tässä tämä kana-cheddar hampurilainen. Aivan järkyttävä pettymys mutta väkisin söin tuon loppuun. Hampparin sisällä oli kämänen neliön muotoinen kananpala ja yksi ohut cheddarjuustoviipale, siinä kaikki! Jouduin pistämään tuonne väliin lisäksi vuohenjuustoa , juustoviipaleet ja kurkkusalaattia ja ketsuppia että tuon syömisessä olisi edes jotain järkeä. Odotin kyllä hampparilta paljon enemmän koska maksoi 2 euroa yksi tuommoinen silloin kun kaupasta hain HK:n ja Kariniemen tuotteita lahjakortilla. Onneksi en pistänyt tuohon yhtään omaa rahaa. 

Perjantai (kaverin synttärit):
aamupala: tummaa suklaata, ruisleipää meetvurstilla
päivällinen: Hesburgerin juustohampurilainen, raejuustopurkki ja banaani
iltapala: Sipsiä kaverin synttäreillä.....siinä koko päivän ruuat.
Päivän juomat: vesi, 4 siideriä ja pari drinkkiä.
Päivän kalorit noin: 2200


Lauantai (Tyttöjen ilta):
aamupala: Ruisfeast ateria ja appelsiinimehua
päivällinen: skippasin koska heräsin niin myöhään joten ei ollut nälkä vielä viidenkään aikaan.
Iltapala: Mansikoita, viinirypäleitä ja uuninakkeja kaverin luona, menin sinne istumaan iltaa ja pelattiin Unoa ja Aliasta. 
Päivän juomat: Appelsiinimehua ja illalla alkoholia about 6 annosta.
Päivän kalorit noin: 2300


Sunnuntai:
aamupala: Pekonia
myöhemmin: nuudelia
Illallinen: Söin Villen juustohampurilaisen 
iltapala: Jotain sweet & chili kanapyöryköitä, raejuustoa ja meetvurstia pelkiltään.
Päivän juomat: vesi
Päivän kalorit noin: 1400


Lopputiivistelmä:

Huomaanko mitään mun olotilassa kun oon syönyt tämmöstä shittiä nyt viikon ajan? Vastaus: Enpä oikeastaan mitään, mutta tässä ajassa tuskin huomaisikaan. Katsoin kuitenkin mun kynsiä jotka kielii jonkinlaisesta vitamiininpuutoksesta sillä kynsien pinnassa oli pientä raitaa/suoria uurteita. Huomasin sen kun olin lakkaamassa kynsiä. Lakkaan kynnet kerran viikkoon yleensä ja viimekerralla ei ollut tämmöistä ongelmaa. En oo kauheasti syönyt hedelmiä tai vihanneksia kun oon keskittyny kaikkiin herkkuihin. Mulla myös oikea suupieli halkesi ja sen paraneminen kesti yllättävän kauan. Vitamiinin puutos on siis ainoa oire jonka oon pistänyt merkille. En myöskään oo syönyt nyt välipaloja ja päivien ateriamäärät aikalailla on ollut kolmen tai neljän luokkaa normaalin viiden sijaan johtuen siitä että oon nukkunut nyt kauhean pitkään koko viime viikon.


Oletin myös, että tän myötä mulla menisi maha kipeäksi, turvonneeksi tai sekaisin, mutta ei kyllä ole ollut sellaistakaan. Oletin tietty myös että painokin nousisi hieman, mutta aivan sama se on nytkin. Vaikka oon syönyt mitä huvittaa niin samat kalorimäärät mä näköjään saan noillakin ruuilla. Treenitkin kulkenut normaalisti eikä ole ollut uupunut tai jaksamaton olo kun jumppailen. 


Oli kyllä hauskaa syödä miten huvittaa puuttumatta tuoteselosteisiin vaikka tottumuksesta meinasin aina katsoa niitä ensin. Yhdessä vaiheessa kun olin tekemässä itselleni sitä kanahampparia, aloin lukemaan selostetta johon Ville heti sanoi että et nyt lue niitä yhtään koska sit et ainakaan syö sitä. Sanoin siihen että aion kyllä syyä tän vaikka lukiskin mitä.

Tämä koko juttu oli oikeastaan yllättävän avartavaa, koska tajusin etten pystyisi enää syömään näin niin kuin oon joskus 18-19 vuotiaana syönyt. Mulle tuli Kariniemen einespyöryköistä ja siitä hampparista ainakin etova olo vaikka ennen niitä oli niin helppo syödä. Oon oikeasti syönyt tällä tavalla muutama vuosi takaperin, se oli ihan arkipäiväistä ja olin pekonin, jauhelihan, vaalean leivän, punaisen maidon, juustopastan ja valmispizzojen suurkuluttaja. Ei musta olisi enää palaamaan siihen. Ruokakokeilun myötä myös huomasi että teki mieli ihan outoja asioita, esimerkiksi jotain kirpeetä tai viinimarjoja. Se jo varmaan kertoo jostain vitamiininpuutos tilasta kun aivot alkaa tuottamaan tuollaisia viestejä, vähän niin kuin joidenkin vegetaristien voi tehdä mieli yhtäkkiä lihaa vaikka eivät voikkaan sitä periaatteista syödäkkään. Ihmiskeho on kyllä nerokas kun se viestii jonkin puutteesta.

Nyt alkaa uusi viikko ja pääsen taas palaamaan takaisin mun nykyisiin ruokamieltymyksiin. Tällä hetkellä ei yhtään tekisi mieli hampparia.

Alla kuva vielä lahjakortilla saamistani Kariniemen ja HK:n ostoksista. Merkkasin ne mitkä olen syönyt pois. Lihat on vain jäljellä koska koitin syödä ensin kaikki hömpät pois ennen kuin tää viikko loppuu:

Lauantaina mulla oli haaremihousut. En edes muistanut että mulla oli tämmöiset lökärit. Oli kyllä mukavat jalassa täytyy myöntää. 

Fiilikseni liittyen vahvasti kuluneeseen viikkoon:

Ei kommentteja: