Vaihtelua ripsiin


Olen käynyt säännöllisesti ripsihuollossa kerran kuukaudessa. Nyt kuitenkin sattui niin että sain seuraavan ajan niin myöhäiseksi, että halusin käyttää viikonloppuna tekoripsiä jotka kaveri mulle toi kokeiluun/omaksi jos vaikka tykästyisin. Mulla oli vain pari ripseä jäljellä pidennyksistä joten ajattelin että voisihan sitä ihan hyvin kokeilla. Vaihtelu virkisti! Itseasiassa nämä oli niin kivat että tekisi mieli pitää vain näitä ja lykätä huoltoa lisää. Seuraavassa ripsihuollossa kuitenkin otan vähän kaarevampaa mallia niin saan näyttävämmät ripset.

Koska ripset on paketissaan muokkaamattomia, jouduin leikkaamaan aina yhden ripsinauhan kahtia, jotta sen sai aseteltua omaan silmään paremmin. Halutessaan ripsiä voi leikata vaikka tupsuiksi, jos haluaa tehdä vielä luonnollisempaa jälkeä.

    Tässäpä kuvan ripset nyt sitten olisi laitettuina

Ripsiä saa tilattua netistä halvalla monta kappaletta. Kymmeniä kappaleita saa vain muutamalla eurolla esimerkiksi Ebaysta tai Huuto.netistä. Itse pistin nämä perjantaina ja on pysynyt nyt 3 päivää kiinni. Ulko ja sisänurkasta meinasi yhdessä vaiheessa hieman irrota kun heräsin aamulla, mutta pistin vain lisää liimaa ja hyvin pysyy. En ole pessyt naamaa kun olen pyyhkinyt meikit pois meikinpuhistusliinoilla. Ripset on siksi pysyneet hyvin kun niitä ei ole mennyt kastelemaan kuumalla vedellä.

Oon hulluna tähän. Fetasalaattia, kanaa ja turkkilaista jogurttia.
Menossa katsastamaan ralliliikennettä uusien räpsyttimien koristamana. 

Ville oli koko ralliviikonlopun mökillä. Itsekin piti mennä mutta perjantain koittaessa ei ollut yhtään mökkifiilis, ei ollut sellainen olo että haluaisin mennä paljuun ja saunoa, joten jäin jyväskylään. Mun on tarkoitus nyt ensikerralla mennä mukaan mökille savustamaan kalaa ja grillailemaan. Tää ralliviikonloppu meni todella nopeasti. 

Ei kommentteja: