Halloween meikki


Böö! Nyt olisi taas yhden Halloweenit juhlittu. Innostuin tekemään jopa Halloween-meikinkin. Mulla ei ollut käytössä mitään kunnollisia välineitä maskeeraukseen, jouduin pärjäämään huulipunalla, luomiväreillä ja kajaalilla. Lopputulos oli yllättävän hyvä! Kasvoihin pistin valkoista luomiväriä, häivytin sen kunnolla isolla meikkisiveltimellä jotta sain naamasta kalpean. 


Multa sattui löytymään myös luurankopaita joka kruunasi tän meikin. Oli kyllä tosi menevä ja hurja Halloween viikonloppu. Olin perjantaina Villen ja sen kavereiden luona jossa oli kunnon Halloween-teema ja verisiä ihmisen kokoisia nukkeja istui vaan nojaten kirjahyllyyn. Hitsi että säikähdin niitä kun menin olohuoneeseen, katoin ensin että ketkä tuohon on sammunut. 

Lauantaina Ville oli koko päivän mun luona ja meidän oli tarkoitus lähteä Aamu Ug:n järjestämiin kutsuvieras pippaloihin. Siellä soitetaan konemusiikkia, deeppiä technoa, deephousea ja electronista musiikkia. Siellä oli mahdollisuus olla aamu ysiin asti. Oltiin mun asunnolla ja tajuttiin että kaupat on kiinni. Kävin veturilla ja en saanut paljoo mitään sieltä ostettua kun otin mukaan vain kaksikymppisen. Kuunneltiin musiikkia mun luona koko ilta, katsottiin välillä musiikkivideoita ja pelailtiin Unoa ja Aliasta, kahdestaankin se oli kivaa ja viihdyttävää. Huomattiin että aika kului nopeesti ja lähdettiin vasta kahdeltatoista keskustaan ja törmättiin samalla mun kaveriin. Käytiin Shakerissa juomassa bloody maryt ja mentiin siitä taksilla Aamu Ug:n bileisiin.

Paikan päällä oli paljon ihmisiä ja tilat oli tosi pimeät ja täynnä savua, en nähnyt ollenkaan eturivissä tai keskellä olevia tanssijoita, ainoastaan taaimmaiset, spoooky! Siellä ei ollut valoja muualla kuin eturivissä jossa DJ:t soitti. Oli hauska ja jännittävä ilta, erilainen kuin yleensä. Lähdettiin juhlista joskus 3 jälkeen yöllä, ei sentään ihan aamu ysiin viitsitty olla. ;)


Mulla oli ihan nysät kynnet, mut koitin tehä kummitukset kökkölakalla. 

Hei lukijat, hoi!

Olis tosi mahtavaa että tykkäätte mun taidesivuista jonka tuossa väsäsin muutama päivä sitten pitkän harkinnan jälkeen. Oon mietitnyt pitkään kehtaako tehdä. Alla linkki sivuille. Kiitos uusille tykkääjille! (jos niitä nyt tulee)

Ei kommentteja: