Uusi mekko + ilta tulevassa kodissa


Moi! Sinne taas vierähti viikonloppu. Ostin perjantaina uuden mekon (olkaimeton) ja illalla kaveri tuli mun luo pitämään seuraa sillä aikaa kun Ville oli firman juhlissa. Lähdettiin 11 aikaan uudelle clubille joka aukesi viikko sitten eli Academy 32:seen. 

Päätin pistää uuden mekon päälle, tosi harvoin pidän mekkoja baarissa mutta nyt teki mieli laittaa ja pääsin mun ihme mekkokynnyksen yli. Mulla on niin usein aina farkut päällä että ihan kivaa vaihtelua. 

Tukka vielä märkänä. Kaveri toi mulle muuttoa varten pahvilaatikoitakin jotka ihanasti lojuu kuvassa.

Kauheasti taas hypetettiin tätäkin paikkaa. Muunmuassa kehuttiin että tilat on laajemmat ja sisustus on pistetty ihan uusiksi..siis kuinka oli? :D Mun mielestä paikka on samanlainen kuin ennen (Escape) mutta värimaailma oli vain muutettu punaiseksi ja seinille oli pistetty erilaisia tekstejä. Tilat ei ollut mun mielestä laajemmat koska yläkerta oli vedetty kokonaan pois käytöstä ja yksi puoli oli suljettu kokonaan niin että seinä oli ummessa.

Paikka oli mun mielestä siis pienempi kuin ennen, en tajua miten akatemiasta mainostettiin että tilat on suuremmat? Vai haettiinko sillä sitä että koska yläkerta oli suljettu tanssilattian yläpuolelta niin tila näyttäisi avarammalta, ei näytä ainakaan minusta koska paikka oli ennenkin avara. No ei siinä, mukavaahan siellä on iltaa viettää. Hinnat on samanlaiset kuin entisessä escapessa, narikasta maksetaan se 3 euroa ja sisäänpääsy pyörii 5 euron luokassa. Selailin ravintolan sivuja eikä mitään kanta-asiakkuus systeemejä ole tai muita etukortteja joilla saisi edes joskus juomia edullisemmin, en ainakaan löytänyt sellaisia. Toisaalta tiskillä on aina jotkin tarjoukset tietyistä juomista. Eli ei tuolla ainakaan tuhlaamaan rupea. Itsellä jäänyt pariin juomaan illan aikana kun en halua maksaa enempää.


Sanotaanko näin että baari on semmoista keskitasoa 3/5 jossa parhainta on tanssiminen kun porukka pysyy yhdessä tilassa tanssimassa ja lattia on laaja. Mun mielestä escape vie voiton vaikken sillekkään anna 4/5 enempää, mutta tykkään siitä että on eri puolia ja siten enemmän seikkailemisen mahdollisuutta kun tykkään aina pyöriä enkä istua kauaa samassa paikassa. Escape on ainoa paikka jossa jaksaa olla koko illan, sen takia annankin 4 tähteä. Muista paikoista sen verran että Ruma on mun mielestä illanviettopaikkana 2/5, eli siellä ei tee mieli olla kuin alkuilta lähinnä halpojen juomien takia. BRA 3/5 koska usein kun oon mennyt niin kauheat jonot tai vastaavasti ei porukkaa yhtään. Freetimelle annan 3/5 koska se on kiva mun mielestä vaan loppuyön aikana, eli sinne oon yleensä mennyt vasta 1 jälkeen ja alkuillan istuskellut jossain muualla. Katse 3/5 koska halpa ja yleensä hyvää musiikkia ja soitetaan toiveita ja siellä on tiivis tunnelma millä puolella sitten onkin´, en kuitenkaan ihan koko iltaa jaksa olla siellä mielellään, loppuyöstä on niin paljon ollut porukkaa ettei pysty tekemään mitään ja paikat viedään helposti.



Onnea on takkatuli

Viikon päästä olisi muutto. Oltiin lauantai uudessa kodissa. Siellä on vielä paljon Villen porukoiden tavaroita ja koska olivat reissussa niin saatiin olla siellä kahdestaan. Lämmitettiin takkaa, syötiin puoliksi pieni uunipizza ja vadelmia. Makoiltiin sohvalla ja katsottiin poliiseja ja sinkkulaivaa.

Olin juonut pari hörppyä konjakkia siinä toivossa että mun kurkkukipu helpottais ja pöpöt kuolis. Konjakki auttoi illaksi tosi hyvin mutta taas aamulla oli kurkku kipee. Pitää vaan antaa olla näköjään vaikka kaikki hehkuttaa miten vahvemmat tärpätit tappais pöpöt. :D Tajusin myös etten oo vielä pakannut..kauhea pakkaaminen alkaa ensiviikolla. Ville on jo vienyt tuonne omia tavaroitaan mutta mä en vielä mitään. 


Lunta tupaan! Tämmöinen näkymä on terassille päin olevasta ikkunasta. 

Ei kommentteja: