Minulla on pomppufiilis

Mulla on tosi hyvä filis koska pääsin läpi lääkelasku kokeen koulussa. 100 prossaa piti olla oikein ja istuin luokassa kauheen stressaantuneena kun tuntu etten osaa niitä. Sitten kun vein lapun opettajalle niin se vaan totes että kaikki on oikein. Voitte kuvitella sitä riemun määrää koska mun matematiikan numero on aina ollut vitosen luokkaa. Olin tukiopetuksessa ala ja yläasteella, kävin erityisopen luona usein ja olin jopa eritysryhmässä jossa oli vaan muutama mun lisäks jotka ei myöskään tajunnut mitään. 

Lukiossa saatoin istua jollain kurssilla kolmekin kertaa koska en päässyt kokeita läpi, en edes uusinnoissa ja sain usein nelosia. Kerran kun sain matskan kokeesta seiska puolen niin äiti oli niin ilahtunut että antoi mulle rahaa palkinnoks... heheh. Joten huhhuh, oon kyllä nyt tosi iloinen siitä että lääkelasku koe on läpi. Jos sitä ei olisi päässyt läpi ennen seuraavaa kenttäjaksoa joka alkais helmikuussa niin sit sinne ei olis voinut mennä ollenkaan ja mun opinnot ois tyssännyt kivasti siinä. Mutta nyt mun ei tarvii stressata siitä enää. 
Ulkonakin on nyt kunnon talvisää. 
Kuuntelin kotona musaa ja kiharsin tukan kaveria odotellessa.
mä vähän innostuin pomppimaan musan tahdissa ja kokeilin ottaa samalla kuvia. (älkää kysykö mikä mulle oikeen tuli.) Yllättävän hyvin pysyi kamera mun perässä eikä tullut heilahtaneita kuvia. :DD

Ei kommentteja: