Ruokaraportti

Ostin itelleni yks päivä värikkään villapaidan. Nyt kyllä tarkenee taistella pakkasia vastaan. Oon alkanut jopa tykkäämään villapaidoista ja paksummista neuleista vaikka ennen oon vältellyt niiden ostamista jostain ihmeen syystä.
mä listasin tähän mun keskiviikon  syömiset. (kaikkine kauheuksineen) Mietin et miten näin pieneen ihmiseen mahtuu noin paljon ruokaa? 

aamupala: 2 ruisleipää lauantaimakkaralla ja lasillinen mehua

koulussa: 2 täytettyä ruisleipää kahviosta (eli 2 leipää päällekkäin ja niiden välissä kaikkea), vähän myöhemmin lämmin kouluruoka + maitoa

tunnilla: daim patukka.

koulun jälkeen iltapäivällä: revolutionissa iskän kanssa syömässä: nordic taco, eli revittyä häränniskää tunturirieskan välissä + kolikkoperunoita, aiolia, salaattia yms.
illalla: tortilla kaikilla mätöillä (samaa mitä tässä postauksessa) + missä x- karkkeja ja mehua.
    • Eli mun päivän aikana syöty kalorimäärä näyttää kalorilaskuri.fi mukaan suunnilleen tältä kun ravintola-annosta ei lasketa mukaan:
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
116 kcal
54 g
MUOKKAA
21:04
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
83 kcal
15 g
MUOKKAA
21:04
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
90 kcal
200 g
MUOKKAA
21:05
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
65 kcal
30 g
MUOKKAA
21:05
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
232 kcal
108 g
MUOKKAA
21:06
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
43 kcal
16 g
MUOKKAA
21:06
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
17 kcal
12 g
MUOKKAA
21:07
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
158 kcal
200 g
MUOKKAA
21:08
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
90 kcal
200 g
MUOKKAA
21:08
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
26 kcal
200 g
MUOKKAA
21:08
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
248 kcal
46 g
MUOKKAA
21:11
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
113 kcal
42 g
MUOKKAA
21:14
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
90 kcal
30 g
MUOKKAA
21:15
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
13 kcal
10 g
MUOKKAA
21:15
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
90 kcal
200 g
MUOKKAA
21:17
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
3,5 kcal
10 g
MUOKKAA
21:18
MUOKKAA
JÄSENILLE
JÄSENILLE
JÄSENILLE
108 kcal
30 g
MUOKKAA
21:18
MUOKKAA
54 g
JÄSENILLE
31 %
JÄSENILLE
214 g
JÄSENILLE
55 %
JÄSENILLE
57 g
JÄSENILLE
14 %
JÄSENILLE
1586 kcal
6634 kJ
1,4 kg
Kaloreita 1586 kcal
Lähes kulutuksen verran

Ja tuohon 1586 (kulutus n. 1600) määrään kun lisätään vielä se ravintola annos jonka söin iltapäivällä niin veikkaan et lopullinen kalorimäärä on ollut 2500 luokkaa. Keskiviikkona en edes liikkunut yhtään koska mun liikunta päivät on yleensä tiistaisin ja perjantaisin. Tosin mulle on aina ollut ihansama vaikka kalorit menis reilusti yli kulutuksen, ei sillä oo mulle väliä. Mutta ihmettelin vaan miten sain alas ton verran sapuskaa päivän aikana.


Ja jos tätä mun ruokalistaa katsois nyt tosi kriittisesti siitähän löytyis tietty niitä puitteita jos miettii terveellisyyden kannalta. Pois patukat ja karkit ja mehunkin tilalla vois olla vaikka sitä maitoa joka mielellään sitä rasvatonta, lisää hedelmiä ja salaattia ja sitä rataa.  Eli jos oot enemmän ruoka intoilija kuin minä niin älä sano mulle mitään mun syömisistä, oon niistä hyvin perillä itsekin. 

Ei kommentteja: