Uusi maalaus ja joululahja Villeltä

Jotkut lukijoista varmaan muistaa että aloitin yhden maalauksen tekoa tossa syksyn lopulla. Jännä kyllä se maalaus on jäänyt pitkäks aikaa lojumaan patterin päälle keskeneräisenä mutta eilen päätin maalata sen loppuun ihan yks kaks. Tää onkin sopivasti mun ensimmäinen maalaus tänä vuonna. Tässä vielä työn vaiheita:
Ville osti mulle tänään vähän myöhäisemmän joululahjan, joka oli guessin laukku. Sovittiin tietenkin jo hyvissä ajoin ennen aattoa ettei mitään stressiä joululahjojen suhteen ja muutenkin meiän piti keksiä jotain pientä toisillemme, haha. En ite ainakaan koskaan oo ottanut paineita mistään joululahjoista. (jos nyt joitain kiinnostaa niin itse hankin villelle puntarin, teetä ja kuorimaveitsen.)

En ois kyllä heti uskonut et saan tommosen laukun lahjaksi. Oon niiin happy! Vaikka ei mulle ois tarvinnu ostaa mitään näin hienoo.. :D Mutta en kyllä valita yhtään. Sain ite valita tän laukun liikkeestä.

Tää on hyvä kun tänne mahtuu mun koulukirjatkin ja vaikka mitä muuta. Pienempiin malleihin ei ois oikein mahtunut niin päädyin tähän. 

Ei kommentteja: