Vaaleasta tukasta tummempaan

Oon ollut koko ikäni blondi ellei yhtä hiusvärikokeilua lasketa kun olin 16 ja värjäsin hiukset tumman ruskeiksi. Silloin en kauheesti tykännyt kyseisestä väristä ja ajattelin etten palaa enää tummaan väriin. Harkitsin tätä pitkään ja kävin ostamassa värin joka värjäisi mun hiukset tumman vaaleiksi. (natural wheat blonde, Garnierin tuote.) Kyseinen väri oli blondin väriskaalassa viimeisin, eli sen jälkeen värit olisi mennyt jo vaaleanruskeaan.

Kun kaveri oli saanut värin päähän niin katoin että herranjumala miten näyttää tummalle ja säikähin että ei kai mulle tule noin tummaa tukkaa kuitenkaan. Vaikutusajan jälkeen huuhtelin värin ja se ei onneks ollut niin ruskea kuin luulin.

Aluksi olin vähän kauhuissani että mitä mä menin tekemään kun tutusta ja turvallisesta hiusväristä on aina niin vaikea luopua, mutta loppujen lopuksi mä tykästyin myös tähän sävyyn. Eli ei valittamista, ainakaan mun osalta.
Ostin myös uuden meikkivoiteen. Ostin Diorin meikkivoidetta vastaavan tuotteen mutta eri merkkiä: Clarins. Diorin ja tämän meikkivoiteen välillä on hieman eroa kuitenkin:

Clarins ja Dior
Mitä samaa: puolipeittävä, mineraalipohjainen, helposti levittyvä ja saman sävyisiä. Sulautuu hyvin oman ihon väriin. Ei sotkuunnu päivän aikana, heijastaa hyvin valoa.

Mitä erilaista tässä uudessa: Ehkä hieman kevyempi ja raikkaampi, tuoksuu paremmalta verattuna Diorin voiteeseen.  Koostumus on ehkä hieman nestemäisempi verrattuna Diorin voiteeseen. Tuote kuitenkin yli 10e halvempi kuin Diorin joten oon ollut tyytyväinen tähänkin voiteeseen. Pieni tippa riittää koko naamaan.


Syyskuu ja 22 astetta lämmintä.
Ostin vielä uuden takin. Oon pitkään halunnut jotain armeijakuosista.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi mist toi takki!

Joanna kirjoitti...

Hihii, thanks! Seppälä. Lasten osasto :')