ylioppilasjuhlat

Huhhuh mitä kiirettä pitäny koko eilispäivän. Ehin nyt käydä tässä päivittelee mun blogia Kuvia tuli enemmän kun laki sallii. Lauantai- aamuna olin tosi väsyny ja sit pitikin jo mennä kiireellä ylioppilasjuhliin teatterille. Outoa, mua ei jännittäny ollenkaan. Kun oli mun vuoro nimenhuudossa niin menin ihan reippaana sinne vaikka mun huivi kyl meinas kokoajan tippua kun se oli niin kevyt. Janne huus katsomosta: hyvä jonde!- ja meinasin revetä siinä mut onneks sit pidin pokkani. Harmi että oli sateinen päivä eikä voinu olla ulkona.

Kotiin päästyä kauheet ruokaruljanssit kuka tekee mitäkin kun osa oli tekemättä. Tein salaatin eli pääsin aika helpolla. Sain ihan hirveästi rahaa ja erilaisia lahjoja joista tykkäsin tosi paljon. Oli kyllä tosi kivat juhlat ja jäi hyvä mieli. Äiti piti mulle myös puheen. Juhlatunnelma jatku jyväskylän yössä ja siellä oli paljon ylioppilaita bailaamassa. Oli kyllä mukavaa mennä jonon ohi lakki päässä. Onnea valmistuneille!
Lahjapöytää. Vieraat selvästi ties minkälainen muhun puree.
Sain enemmän rahaa kuin luulin. Oon miettiny lisäputken hankkimista kameraan mut saa nähdä miten käy kun mun mieli muuttuu aika helposti.
Tilannekuvat on parhautta...
Kauheet paineet leikata kakkua kun kaikki töllisteli
Äitillä jo aika iso vauvamaha
 Olin aika väsyny kun otettiin kuvia tossa teatterin aulassa, ja ei ihme niillä mun muutaman tunnin yöunilla.
Lasten leikkejä ihmetellessä. Kiva kun täti ikuistaa nää mun ilmeet joista mulla ei oo ollu mitään tietoa.
Eturivissä kolmas vasemmalta...ja lattialla piti istua.
Pitkän odotuksen jälkeen pääsin lavalla viimeisten joukossa. Oli jo aikakin kun mahakin muris kun viimeistä päivää, halusin päästä jo syömään! Edustava kuva lakin hakemisesta, kuvaajan käsi ei nyt ollu kovin vakaa, tai sit vika kameran asetuksissa
Bongaa serkku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot tosi nätti!
ja ihanii noi ruoat:)

onnea!

Joanna kirjoitti...

suuuurkiitos <3 :)