Leader: Vahva Piimaa + glow stick party

Joo päätinpä ostaa ja kokeilla tätä kun tuskin tästä mitään haittaakaan on. Ja riippuu myös ihmisestä, joillain tää lisäravinne tehoo paremmin ja joillain ei. Noi vitamiinit mitä tosta saa on hiusten, luuston ja kynsien kannalta tärkeitä. Normaalisti monivitamiineista saa D-vitamiinia 100-200% päivän suosituksesta jos niitä syö, mut tässä sitä saa 400%. Hiukset kasvaa sit paremmin ja paksumpina kun vitamiinia on noin paljon. Oon nyt syöny näitä vasta viikon joten tuloksia ei nää vielä. Apteekkari kerto että kuukauden päästä alkaa jo huomaamaan tuloksia hiusten rakenteessa ja kasvussa. Lähinnä ostin tän siis hiusten takia enkä kynsien. Ja kuulemma mummolla tää autto hyvin aikoinaan joten aattelin sit kokeilla. Vaikka mun hiukset kasvaa melko nopeesti ja terveinä ilman tälläsiäkin nyt kun en oo värjäilly hiuksia, niin haluun silti testata et kasvaako ne nyt entistä paremmin.

päivän aikana pitää syyä 4 tällästä ja tässä purkissa on 300 tablettia. Ongelmii on ollu välillä muistaa syyä tollanen ruuan kanssa. välillä meinaa unohtua. Mut ei se mitään haittaa jos unohtaa ottaa jonkun tabletin, teho vaan on tietty vähän heikompi silloin.

Enemmän eilisestä:
Pesin mun lemppari talvikengät kloriitilla ja niistä tuli taas valkoset. Toi nilkan ympärillä oleva osa on toppakangasta ja sit tuo muu osa on nahkaa. Ja toi osa on muutenkin väriltään tollanen tummemman vaalee, melkeen harmaa.
Mun kämppä haisee...! Kaveri toi huvikseen mun luo smellfreakseja, eli noita  haisevia leluja mitä joskus pienenä keräiltiin. Haisteltii näitä ja hyi hitto että jotkut haisee pahalle vieläkin.  Mää keräsin näitä sillon ku olin pieni. Noi makso sillon pari euroa per rasia ja siellä oli 2 tommosta. Ootteko tekin keräillyn näitä pienenä? Sen voi jo arvata et mun äiti ei ainakaa kauheesti tykännyt näistä.
Mut tää oli sentään hyvän hajunen.  Maitosuklaa

Glow stick Party
Ihmiset oli pistänyt glow stick partyssa noita valotikkuja vaikka minne. Joillain oli kaulakoruna, joillain kenkien nauhojen välissä, vyönä, lippiksissä, korviksissa ja käsissä. Ite pistin nilkan ympärille ja ne meni kiinni just ja just.
Ville otti kuvan ku olin sitomassa kengän nauhoja. Aika hämärää
Ei me kuitenkaan kauaa viihdytty siellä glow stick partyssä nimittäin se oli aika laimee. Musakin oli pelkkää dubsteppiä joka ei mua kiinnosta. Tyypit tuli sinne valotikkujen takii ja sit kun ne sai niitä niin lähti muualle. Mekin mentiin Escapeen sen jälkeen ja siellä sit olikin sitä jengiä. Olin niin pettyny vaan siihe asiakaspalveluun. Mut jätettii monesti välistä jos olin tilaamassa ja hypättiin yli. Muillekkin tehtiin niin. Mut kuitenkin oli tosi hauska ilta muuten.

8 kommenttia:

Tuju kirjoitti...

Tosi ilosen olonen blogi! :-)
Liityin ehdottomasti lukijaks.

Joanna kirjoitti...

vaaau,kiitos. :) uuet lukijat on aina tervetulleita.

Anna kirjoitti...

ompa suloinen blogi sulla:)!

Anonyymi kirjoitti...

Onko toi Ville sun poikaystävä vai ihan kaveri? <;

Joanna kirjoitti...

kiitoos, Anna <3

anonyymi- heh, hyvä kun kysyit, nyt kaikille selväks että ihan kaveri on toi Ville. Hauska sekoilija niin kuin minäki. :)

Anonyymi kirjoitti...

Tästä kirjoituksesta on kauan, mutta mikäli olet syönyt noita Vahva Piimaa+ enää niin oletko huomannut kasvoivatko hiukset nopeammin syötyäsi näitä kuukauden? :)

Joanna kirjoitti...

Alkuun en huomannut mitään, mut tosiaan kuukauden päästä huomasin et oli hiukset paksummat ja hyväkuntoiset,ei niinkään kasvanut kauheesti, pituutta tuli kuukaudessa joku 3 cm kun söin noita. :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva blogi, kiitti :D.

Mä ostin tota Vahva Piimaa -lisäravinnetta ja oon syönyt sitä nyt 3 viikkoa. Iho on ihan täynnä finnejä, vaikka normaalisti en niistä kärsi. Aloitin samaan aikaan syömään myös kromia, joten saattaa johtua siitäkin. Mut ois kiva kuulla miten sulla käy. Toivottavasti ei näin! Jos jollakulla samoja kokemuksia, niin onks tää joku ohimenevä kuonanpoistovaihe vai pitäiskö suosiolla jättää kesken kuuri?