Life is hard but so very beautiful

Tämä postaus on varsinainen sillisalaatti ja otsikko kuvastaa niin hyvin mun päivää. Oon ollut ihan poikki tänään aamusta iltaan ja oon haukotellut aina vähän väliä. Meenkin ajoissa  nukkumaan. Mun päivään mahtuu tietenkin töissä olemisen lisäksi shoppailua, venyttelyä kotona ja serkun synttärien juhlintaa. Täytti muuten 16-vuotta.

Mun työpöytä näytti aamulla tältä. Arkistoin lehtileikkeleitä kansioihin. Tän jälkeen mulla ei oo enään arkistointia. Oon joutunu tekemään tätä aina välillä kun ei oo ollut muuta puuhaa. Mut huomisesta lähtien ei tarvii enään lajitella lehtileikkeleitä. Toisaalta toi on ollut ihan kivaa hommaa kunhan on vain akkua soittimessa. 
Tuosta näätte vähän mun päivän asua.

Ulkona oli muuten tosi kirkas ja kesäisen oloinen keli vaikka olikin -8 astetta. Ei voi ihan vielä olla ilman hanskoja tai pipoa.
Välipalaa. Oli nyt vain pakko saada suklaata. En oo syöny suklaata moneen viikkoon kun ei oo tehnyt mieli.
Uusi hiuspuuteri tuli hankittua. Samoiten uudet college-housut ja kaulakoru.

Yhteishakua ajatellen:
Täti (töissä sairaalalla) antoi mulle arvokkaita lääkärikeskus kirjoja + ihmisen fysiologia ja anatomia- kirjan. Näitä ei ihan joka kotitaloudesta löydä.  Hain yhteishaussa sosiaali- ja terveysalalle joten näistä kirjoista on mulle hyötyä. Ja kaiken lisäksi luen näitä innoissani ja mielenkiinnolla, ei tunnu ollenkaan pakkopullalta.
Fysiologia ja anatomia- kirjasta löytyy tällaisia kalvokuvia joissa on tarkkaan kuvattu ihmisen sisäelimet ja kaikki mahdollinen. Kuvaa kääntämällä näki aina vaan syvemmälle sisuskaluihin kunnes vastaan tulee pelkkä luuranko.
Tässä teille aukeama suolesta, have a nice day!

En oo ottanut kuvia siitä miten oon kehittynyt tässä venytyksessä joten koitin jotenkin havainnollistaa sitä tuossa ensimmäisessä kuvassa "esittämällä" miten mä sen suurinpiirtein oon tehnyt ennen.

Ennen seinä tuli vastaan ja tila loppui kesken. Turhautti kun en mahtunutkaan tohon väliin. Jalkaa oli vaikea saada ylös joten tuohon se yleensä tyssäsikin.

Toisessa kuvassa on nykytilanne. Mahdun tuohon väliin ja saan jalan ylös. Tila voisi olla pienempikin. Seuraava etappi saada kiinni jalasta. Long way to go..

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi, nyt tekee mieli suklaata!:) ja kauanko oot venytellyt?

Joanna kirjoitti...

Haha, suklaanhimo tarttuu. Munkin piti ostaa suklaata kun kaveri puhu suklaasta.. :D
Oon venytellyt 3 vuotta. Välillä vähemmän välillä enemmän. Nykyään aika paljon, lähes joka päivä.

Anonyymi kirjoitti...

I'm not sure exactly why but this web site is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll
chеck back lateг on аnd sеe if the
рroblem ѕtill exiѕts.

Feеl free to visit my blog post ... nummerupplysningen.se

Anonyymi kirjoitti...

You're so interesting! I don't suppose I've read through anything like that before. So wonderful to find somebody with a few original thoughts on this issue. Seriously.. thank you for starting this up. This website is one thing that is needed on the web, someone with a bit of originality!

Here is my web page ... Jackpot 6000 free

Anonyymi kirjoitti...

Ιt's hard to come by knowledgeable people on this subject, but you sound like you know what you're talking
abоut! Thankѕ

Alsо visit mу website ... rhinoplasty Top surgeon

Anonyymi kirjoitti...

Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy reading through your articles.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
Thank you!

Take a look at my website :: jackpot 2000 slots (http://www.wikimheda.org)

Anonyymi kirjoitti...

Today, I went to the beachfront with my
kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and
said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed.

There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back!
LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!


Feel free to surf to my web-site :: Jackpot 6000 free

Anonyymi kirjoitti...

Nice ροst. I learn something totally neω and
challenging on websites I stumbleupon on а daily basіs.
It will аlways be interesting tο read аrticles from οther wгiters and
prаctice a little something from othеr websites.


my ωеbρagе ... rhinoplasty