Pieni nainen vs. iso ruokahalu

Leppoisaa sunnuntai-iltaa kaikille! Oon ollut nyt työssäharjoittelussa pari viikkoa, ja oon ikuistanut huvikseni mun lounaat viikon ajalta. Idea lounaan kuvaamiseen lähti siitä kun lähetin vain kaverille kuvan mitä syön ja sain vastaukseksi että miten mä jaksan syödä niin paljon. Sen jälkeen aloin ottamaan kuvia joka päivältä mitä syön ja lähetin aina kuvan kaverille. On se aika jännä kyllä miten syön niin paljon vaikka oonkin pienikokoinen.

Tässä mun lautasmallit. Kaikki upposi, koska en kehtaa heittää ruokaa roskiin jos en jaksa syödä kun työkaverit aina katsoo kun mätän ruokaa lautaselle. Tulisi ehkä moitteita että mun pitää ottaa vähemmän jos en jaksa syödä, mutta kyllä mä aina kaiken syön. Onko tää teidän mielestä paljon vai ihan perus setti? Mun silmiin tää kyllä näyttää aika hurjalle, jotkut syö enemmän ja jotkut vähemmän.
Ylhäällä vasemmalla vielä pizzapala. Juomista ei yleensä mene kuin lasillinen.


Omia kokkailuja
Tein kokeilun vuoksi chorizopiirakkaa. Oon kyllä ihme piirakkapirpana kun tykkään tehdä näitä. Voin sanoa että parhaiten onnistunein piirakka maultaan.
Muita syömisiä; lämpimiä tabascoleipiä ja oikealla pinaattipastaa ja kanaa hunaja-soijakastikkeessa.
Tein myös erilaisemman chorizopiirakan kun jäin niin koukkuun tuohon chorizoon. Tällä kertaa pistin mukaan fetajuustoa ja jalapenon siivuja.
Käytiin viikonloppuna Kulma -pubissa ja shakerissa.

Ei kommentteja: