Arvosana perjantaille: 10!

Bon apetit! Tuli käytyy eilen Fransmannissa syömässä. En muista milloin viimeks olin käynyt siellä, siitä on oikeesti tosi pitkä aika enkä ees muista mitä söin siellä silloin. Mä otin tällä kertaa kermaisen kanaruukun ja Ville tais ottaa jotain pippuri pihviä. Toi ruoka oli todella hyvää eikä sitä syömistä voinut lopettaa vaikka oli jo ihan täynnä siinä loppumetreillä. Mun annos saattaa näyttää pieneltä tässä mutta se oli täyttävää. Oli kyllä tosi mukavaa kun joku jakso viiä mut tämmöseen paikkaan! Aion kyllä mennä tonne vielä uudelleen. :)
Kermainen broileriruukku  • Poule au pot à la crème  Broileria, kasviksia ja roquefortjuustoa kermaisessa kastikkeessa, uuniperuna. Juomasuositus: Wolfberger Riesling/Grimbergen Blanche vehnäolut <- mutta vaikka sitä suositeltiin minkälaista juomaa niin kyllä mä ihan vettä otin kuitenkin. :'D
100 % tummaa suklaata. Tommosta ei pysty kyllä liikaa vetämään
.
Illalla suunnattiin vielä gm:ään Hemingwaysin kautta, joskus vähän ennen 11 ja tavattiin siellä muitakin kavereita jotka liitty seuraan niin kuin sovittiin.
Sain myös uuden kämpän joka on tilavampi kuin mun nykyinen yksiö ja sekin asunto tärppäs ihan keskustan alueelta, vielä lähempää kuin missä nyt asun. Kaikenlisäks se asunto on valmistunut tänä vuonna eli pääsen upouusiin tiloihin. Pääsisin muuttamaan sinne syksyllä ellei tässä tapahdu jotain järkyttäviä muutoksia asian suhteen. :)

Ei kommentteja: