Mustikkabisneksiä + käynti Armoria Training Centressä

Olin maanantaista keskiviikkoon mummon luona poimimassa mustikoita. Vieläkin kun suljen silmät niin nään semmoisia mustikkapensaita ja niitä sinisiä mustikoita joka paikassa.

Luvattiin myöskin hyvää säätä mutta p*askan marjat sanon minä. Aurinkoisen ja selkeän sään sijaan oli pilvistä ja tihkusadetta, hienoa! Mut ei se mun poimimista haitannut. onneks toisena poimimispäivänä ei satanut kuitenkaan. Keräsin aina yhden ämpärin täyteen siinä missä mummo/muut keräs pari poimurillista. Mun pitäis varmaan osallistua johonkin mustikan poimimisen MM-kisaan, onkohan edes semmoisia. :'D

Lähdössä mettään!
Takaisin metsästä ja kädet kertookin kaiken.
Ja housut.. mut mustikka lähtee onneks pesussa pois.
Mustikat piti tottakai siivota roskista ei niitä muuten kehtaa myydä kellekkään.
En oo syöny ollenkaan mustikoita yöllä ennen nukkumaanmenoa, en... (busted)
Meillä on vähän samaa näköä... ehkä toikin on syöny liikaa mustikoita. Vai käyköhän mullekkin noin jos syön niitä liikaa?
Mulla oli nimipäivät myös tossa pari päivää sitten ja tämmöisiä tuliaisia sain äitiltä Viron reissulta.
Mummon ruuat meni kuin kuumille kiville. Nyt mun selkä ja jalat kiittää ja kuittaa kun on tullut kyykittyä pusikoissa 24/7. Se kävi oikeesti ihan treenistä, että mustikkametsään nyt vaan kaikki! :D


ATC (Armoria Training centre)

Ette kyllä ikinä usko mihin mut on viety. Kävin tiistai iltana ampumaurheilukeskuksessa... joo luitte oikein.
Tulee varmaan heti semmoinen mielikuva kun heilun joku pistooli kädessä mutta mä en mennyt mukaan tohon touhuun vaan jäin kuvaajan hommiin sinne taka-alalle. Onnistuin heti säätämään niiden kuulosuojaimien ja lasien kanssa, kun siellä pitää pistää alkuun korvatulpat, sit lasit ja vielä kuulosuojaimet päälle. Pääsin alkuun pienelle "luennolle" jossa kerrottiin aseiden käytöstä ja turvallisuudesta ja muusta semmoisesta.

Eipähän ainakaan kuulo mennyt vaikka ääni olikin tosi kova noitten suojienkin kanssa. Kommunikointi oli siellä vähän hankalampaa, en jaksanut ottaa kokoajan suojaimia pois pidin ne llähes koko ajan päässä ja koitin tulkita elekieltä. Mun kamera sekos jossain vaiheessa se ei suostunut ottaa kuvia, mut onneks sain otettuu ees pari kuvaa sieltä. Tällä hetkellä kamera on taas täysin kunnossa, en osaa sanoa mikä siihen meni silloin. Tuskailin sen kanssa lähes kokoajan samalla kun seurasin ammuskelua. Joo ei ole musta tohon hommaan, mutta oli tosi kiva käydä kattomassa kun pojat ampu innoissaan. :))
 http://atc.armoria.fi/ <- käykää tuolta kurkkaa koska en osaa tän enempää selittää tosta paikasta.

Ei kommentteja: