Pastellinsävyjen rakastaja: beige

Sen kyllä huomaa et mä tykkään pastellisävyistä. Mun ehdoton suosikki on beige väri. En tiiä mikä siinä on mut yleensä vaaleet vaatteet vetää mua kauheesti puoleensa. Toinen on sininen, tykkään siitäkin kauheesti. Mutta en omista vieläkään sinisiä farkkuja. :( Haluaisin joskus myös beiget converset.

Eilen kaupungilla pyöriessäni törmäsin kivaan paitaan ja sandaaleihin. Tässäpä nämä:

Kuvia viime päiviltä:
Tätä on kyllä kuunneltu. Keksittiin kaverin kanssa semmonen älytön tanssikin joka sopii tohon kertsiin, en kyllä aio ottaa siitä videota. :DD

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot kyllä hurjan kaunis! haha tajusin viime postauksen kuvista että meillähän on yhteisiä tuttuja :-D jännä etten oo ainakaan vielä bongannut sua mistään

Joanna kirjoitti...

haha,kiitos :D Mä kai viiletän niin kauheesti aina jossain et mua on vaikeempi bongata. Keitä tuttuja? ;P