Ripsiä pidentävä mascara + viikinkiravintola

Esittelen tässä nyt yhden mun joululahjoista, eli ripsiä pidentävän ripsivärin jonka sain äitiltä. Äiti siis pitää yllä omaa yritystoimintaa myymällä Aloe Vera tuotteita. Oon päässy testaamaan monia tuotteita  ja en oo löytänyt mistään vielä mitään moitittavaa.

Ja jep- kyllähän toi pidentää niin kuin lupasi. Paras ripsiväri tähän mennessä ja aion jatkossa sitten ostaa näitä äitiltä. Tästä pääsee sivustolle jossa on vähän lisä infoa ripsarista:




Ville vei mut syömään Viikinkiravintolaan. En oo koskaan käynyt siellä joten päätettiin siksi mennä sinne.

Sanotaanko näin että ruuat ei ollut parhaimmasta päästä. Villen annos oli paljon parmepi kuin mun. Aluks mun annos maistu ihan hyvältä mutta sitten kun sitä oli jonkin aikaa siinä mutustellut niin huomasin kuinka suolainen se annos oikeasti on enkä pystynyt syömään sitä kokonaan. Kana oli aika miedon makuista, ainut mikä siinä loppujen lopuks maistu niin oli suola. :D Mutta täytyin kuitenkin ei tarvinnut nälissään lähteä sieltä pois. Kieltämättä vähän kyrsi se annos mutta joskus sitä joutuu  pettymään. Annan mun annokselle kaks tähteä viidestä. Maistoin muuten ekan kerran hirven lihaa Villeltä, se kyl oli hyvää! :DD Suunnattiin sitten ravintolasta Revolutioniin kattomaan JYP-KÄRPÄT peliä. Siitä sitten mentiin Aussie baariin.
 (tää kuva on otettu torstaina.)

Ei kommentteja: