Vuosikatsaus 2015 + Uudenvuoden juhlat

Eikä, joko se vuosi meni? Todella moni tekee kuvakoosteita kuluneesta vuodesta ja itsekin halusin sellaisen väsätä. Oli tosi vaikea koittaa valita kuvia tähän, koitin ottaa joka kuukaudelta yhden tai pari kuvaa tähän koosteeseen.

1. Tammikuussa käytiin ravintolassa syömässä ja tämä kuu oli muuten todella arkinen, ei mitään mistä mainitsisi mitään.

2. Ostin VIP-liput Winter Wonderlandiin ja vihdoin se päivä koitti kun päästiin paikan päälle. Mukana oli myös meidän kaveri pariskunta. Meillä oli omat hotellihuoneet. Reivattiin kello viidestä yöhön asti ja kuunneltiin eri esiintyjiä vaihdellen aina välillä puolta. Paikan päällä oli paljon ihmisiä ja välillä sai jonottaa eri puolelle. Mahtava kokemus, mutta oli kantapäät kipeet aamulla.

3. Ystävänpäiväjuhlat kerhohuoneella jonne askartelin positiivisuus-sydämiä ja tein sinne vähän naposteltavaa.

4. Harjoittelu terveysasemalla alkoi.

5. VIP-kutsun saatuani juhlittiin Escapen synttäreitä, siellä oli jälleen kerran mahtavat ruuat.

6. Viimeinen harjoittelujaksoni dokumentaatiokeskuksessa lääkärien sanelunpurkajana. Ehdottomasti paras harjoittelupaikka.

7. Vappujuhlat. Aurinkoinen sää ja hienot maisemat juhlapaikalta. Illalla lähdettiin kirkkopuistoon porukalla.

8. Mun valmistujaisjuhlat kerhohuoneella. No more school!

9. Villen velipuolen synttärit joissa maalattiin vessassa paperille synttärimuisto.

10. Hääjuhlissa.

11. Alanyan reissussa. Siellä oli tosi kuuma ja paloin ekana päivänä. Koettiin paljon kaikkea, mm. turkkilainen kansantanssi esitys, vanhalla linnakkeella käyminen ja monet eri ravintolat, pari paikallista clubia ja rantaelämä.

12. Lämmin juhannus. Paljon hyvää ruokaa, kalaa, pihviä, uunikasviksia, kakkua, jne. Valvottiin aamuun asti ja poljettiin polkuveneillä myöhemmin Villen kavereiden luona jossa oli hienot maisemat.

13. Kävin monilla eri joogatunneilla. Myös pilateksessa.

14. Monet eri picnikit koettiin myös kesällä. Tässä kuvassa oltiin Harjun rinteillä jossa mukana oli tietysti syötävää ja pakollinen matkakaiutin.

15. Ville vei mut taas syömään ravintolaan. Maistelin ekan kerran bliniä ja otettiin etanoita.

16. Lähdettiin telttailemaan ja eräjormailemaan Isojärven kansallispuistoon.

17. Vuosipäivä. 2 vuota yhdessä. Juhlistettiin sitä hienossa ravintolassa Kissanviiksissä.

18. Paljon kotijoogaa.

19. Villen 25-vuotis juhlat mun entisen kodin kerhohuoneella.

20. Paljuiltiin tähtitaivaan alla Villen ja hänen kaveriensa tekemässä paljussa korvessa. Saunottiin ja grillasin meille ruokaa tuvassa. Alkoi olla jo kylmä illalla. Käytiin vielä syömässä iltasella.

21. Mun 23-vuotis juhlat Halloween teemalla ja viimeistä kertaa kerhuoneella koska muutto oli edessä.

22. Sairastuin 4-viikon pituiseen yskään. Kuumetta oli alkuun ja vielä lämpöä monina päivinä, välissä saattoi olla pari päivää ettei ollut edes lämpöä. Nenä oli kokoajan tukossa ja yskä oli limaista ja välillä vain kuivaa ja turhaa. Olin ihan kyllästynyt tuohon kipeysjaksoon.

23. Muutto. Hyvästi opiskelija-asunto.

24. Uusi yhteinen koti Villen kanssa.

25. Jouluaatto jolloin ehdittiin nähdä kummankin sukulaiset samana päivänä.

Uudenvuoden juhlat.  Hei hei vuosi 2015, tervetuloa vuosi 2016!

Värjäsin hiukset niin kuin viimepostauksessa uhkailinkin. Olin taas kyllästynyt hampputukan selvittelyyn ja hoitamiseen. Värjäsin tukan ennen vieraiden tuloa tummanvaalealla/vaaleanruskealla värillä. Paketissa luki Deep blonde/latte.
No kyllä mun mielestä tästä tuli vaaleanruskea, mutta se varmaan haalistuu nopeasti jolloin väri on lähempänä tummanvaaleaa/lattea. Tykkään tästä paljon.

Tein juhliin ruokaa vieraille. Paikan päälle tuli koko illan aikana yli 20 ihmistä. Muutkin toi mukana syötävää.
Pizzaa, lihapullia, perunasalaattia, sipsejä, kasvispiirakkaa, suolapähkinöitä ja chorizo-piirakkaa.

Juuri ennen kahtatoista siirryttiin pihaterassille ja Ville kaatoi kaikille skumppalaseihin skumppaa joka saatiin tuparilahjaksi. Ammuttiin raketti taivaalle ja toivotettiin kaikille hyvää uuttavuotta. Jaoin myös tähtisadetikkuja.

Meno jatkui sisätiloissa musiikin kera. Lämmitettiin myös sauna.

Sellainen oli kulunut vuosi ja viimeiset juhlat. Näillä muistoilla on hyvä aloittaa tämä vuosi vaikka kaikkia hyviä hetkiä en voinutkaan tähän vuosikatsaukseen liittää.

Emma // Haaveita ja hauiskaantoja kirjoitti...

Voi miten kiva postaus! Tykkään kovasti, että mukana oli paljon kuvia havainnollistamassa :)

Erityisen ihanalta näyttää toi piiras, oiskohan siihen saatavilla ohjetta? :)

Joanna kirjoitti...

Kiitoksia sulle! Piirakan oon tehnyt niin usein että sen resepti löytyy "ruoka" tunnisteesta aiemmista postauksista! Siellä myös muitakin piirakkaohjeita. :) haha, koitin liittää tähän paljon kuvia, oli vaikea valita.