Kesän lapset

Moi taas! Kauheasti on taas juttua mutta kerron tiiviisti kaiken. Mulla on enää 2 viikkoa töitä jäljellä Music against Drugs ry:llä, viimeisiä siis viedään ja sen jälkeen mulla alkaa kesäloma.

Sain työpaikankin! Lomailen 3 viikkoa ja sitten aloitan työelämän, mulla on mahdollisuus työskennellä vakituisena jos hommat sujuvat. Hain kuva-artesaani kouluun, valinnat tulevat pian ja oon ihan ulalla menenkö sinne syksyllä vai en kun sain tuon työpaikan. Olen siis toimitilahuoltaja jatkossa. Palkkaukseenkin olin tyytyväinen, ei tarvitse tehdä alle kymmenen euron tuntipalkalla töitä vaan palkka on enemmän. Työ on arkityötä, eli viikonloppuisin ei tarvitse työasioita ajatella! Katsotaan miten siellä viihdyn.

Lisätietoa työnkuvasta täällä: http://www.pkky.fi/hakijalle/koulutustarjonta/matkailu-ravitsemis-ja-talousala/kotityo-ja-puhdistuspalveluala/Sivut/toimitilahuoltaja.aspx



Viikko lähti käyntiin lämpimissä merkeissä! Meidän tiimin viimeinen tempaus tehtiin keskiviikkona kompasilla jyväskylän keskustassa. Ideana oli ilahduttaa ihmisiä flashmobilla. Flashmobissa tanssittiin jotain kurdilaista tanssia johon sai liittyä kuka vain mukaan. Aluksi vain muutama tanssi ja pikkuhiljaa mukaan liittyi porukkaa.

Oli tosi mahtavaa nähdä miten ihmiset pysähtyivät katsomaan ja kuvaamaan hymyilevin naamoin. Itse olin kuvausvastaavana, taltioin hetket kameralle.

 Kotona tuli tehtyä uunijuureksia ja kanakastiketta. Kivaa vaihtelua riisin tai pastan sijaan.
Koska sää on ollut niin hyvä, grillattiin meidän terassilla kesän ensimmäiset grilliherkut. Ulkona oli +34 auringossa parhaillaan. Pyydettiin kavereita istumaan iltaa.
 Rusketuksen tavoittelija
Ostin hyppynarun, innostuttiin sillä hyppimään. Vielä sujui vanhat lastenleikit ja hyppynaru-lorut.
Voitin tällaisen upouuden Kalevala-korun yhdestä kisasta. Noudin voittoni liikkeestä. Tää on tosi upea, kehtaa kyllä pitää juhlissa ja muutenkin. Koru on hopeaa ja on nimeltään haave. Arvo taisi olla 100 euron paikkeilla, eli ei mikään halpa hely. Nyt omistan tämän lisäksi pronssisen kielo- ja karhukaulakorun.
Huomenna olisi taas viikonloppu ja aikeina on lähteä satamaan istumaan laivan kannelle ja herkuttelemaan kavereiden kanssa kun on luvattu hyvää säätä. Toivotan jo etukäteen hyvää viikonloppua!