kenkäkuntoutus


Kengänpuhdistus aine. (suutarilta)


Ostin vähän aikaa sitten WOLYN combi cleaner aineen
jolla voi puhdistaa kengät ilman niiden pesemistä jos likaa sattuu kertymään tai tulemaan jostain.
Tää aine on vaahtoa ja kuivuu parin minuutin sisällä vieden lian myös mennessään. Oon puhdistanut
tällä tänään mun monet valkoiset kengät melkein ostokuntoon. Ainetta on tosi helppo suihkuttaa ja
se vaahtoaa pienestäkin määrästä eli paljoa ei ees tarvii että saa puhtaaks. Tää toimii kaikkiin materiaaleihin
ja pintoihin. Ehdoton pelastus jos ei jaksa alkaa pesemään kenkiä ja odottaa niiden kuivumista. Alemassa
kuvassa oon puhistamassa mun converseja jotka käsittelyn jälkeen oli taas uudemman veroiset.
Joudun kyllä pian heittämään hyvästit noille koska pohjaan on tulossa saumakohtaan aukko,
eli vettä pääsee kenkään. On nää kyllä palvellut mua jo 3 vuotta ilman rikkoutumista
tai paskaseks menemistä. Mut heti kun nää on entiset niin ostan kyllä uudet.

voi miten kauniit kynsilakat mulla. 

Ei kommentteja: