uusia vaatteita ja äksyväsymys


Haluan vaan nukkua!
Mun viime yö oli niin tuskaa, en nukkunut kun ehkä tunnin verran ja sekin pätkinäisesti koko yön aikana. Kaikki johtu hoidossa olleesta koirasta joka poti kauheeta koti-ikävää ja eroahdistusta joten se päätti sitten vinkua koko yön vaikka kuinka koitti kieltää. Olin ihan itkun partaalla kun aamulla herätyskello soi ja piti lähteä kouluun . Mä lähdin sitten kouluun tosi väsyneenä ja kappas kummaa, en löytänyt oikeaa luokkaa missä mulla piti olla tunti. Kaverikaan ei tullut kouluun joten olin ihan kujalla taas ja totesin että menin turhaan kouluun. Väsyneenä sitten kaupungilla ollessani tapasin vähän ajan päästä tädin ja lähdin hänen matkaansa sitten serkun synttäreille. Siellä sitten otin pienet päikkärit joka ei tosin auttanut mun oloon. Sitten alettiin tekemään kakkua ja kaikkia herkkuja jolloin munkin mieli taas koheni. Näiden herkkujen tekoon olin itekkin osallisena:

kakku. tää mun koristelu ei menny ihan putkeen mut hyvin se kelpas kumminkin 
kinkku - juustovuoka.  Tässä tämä ennen uuniin laittoa, en ehtinyt ottamaan lopullista kuvaa kun se ehti mennä jo parempiin suihin.

Ei kommentteja: