going nuts!

Moni onkin varmasti jo kuullu/tienny tästä paikasta ja varmasti käynykkin, mut mä kävin eilen ekaa kertaa tos punnitse ja säästä kaupassa jossa siis myydään kaikenlaista ihanaa, pähkinöistä kasviksiin ja karkkeihin ja mausteisiin kalpiksen tapaan, eli sillein et saa valita mitä ottaa pusseihin ja kuinka paljon haluaa. Kaikissa lukee aina kilohinta.


Aluks mä FEILASIN koska oon niin tyhmä ja otin sieltä kaikkea sikin sokin samaan pussiin kunnes havahuin siihen et ne pitää ottaa kaikki eri pusseihin kilohinnan takia jne. :D Ei ihme et ihmiset tuijotti mua, vähän nolotti ja jätin sen pussin vaa johki vaivihkaa ku en kehannu mennä sanomaan,sit alotin alusta koko touhun. Ostin sieltä hermannille (mun hamsterille) ruokaa sillon ekana kertana ku kävin siellä. Sanoin kassalla et nyt on mun hamsterin onnenpäivät. Kotona sitten maistelin niitä itekkin ja ei jestas et oli hyviä,varsinkin ne pekaanipähkinät. Oli pakko käyä ostaa tänään 4 eurolla lisää niitä. (luomu versioita.) Ne vaan näyttää aika härskeiltä. :D

http://www.punnitse.fi/tuotteet

Ostin eilen myös perus kajarit mun tietsikkaan et musan saa kuulumaan. Ostin myös liukuvärjätyn paljtettitopin kun näytti niin kivalle.


mitäs mä ostinkaan:  kuivattuja hedelmiä ja vihanneksia, hunajamarinoituja pähkinöitä, luomu pekaaninpähkinöitä, vaeltajamixiä, mysliä.
vaeltaja mix, high energy
no okei okei, piti ostaa karkkiakin
ai miltä tää näyttää... :D
tälläsen sain äitiltä. Vois pistää tän asunnon oveen. ;)

Tän päivän asu johon pääs sit osalliseks toi mun uus toppi. Oon jo hieman ruskettunu tuol töissä. Huomenna taas kuuma päivä ja työalue siirty ihan mun asunnon viereen. Ai kelpaako kenties?


Ei kommentteja: