Töiden loppu: näin kulutin ensimmäisen lomapäivän

Mulla loppui mun kesätyöt ja periaatteessa alkoi nyt sitten loma. Oon ollut mun kaverin kanssa aika paljon kun se muutti ihan keskustaam ja käynyt sen kämpillä hengailemassa. Kävin eilen tallilla kuvailemassa Helgaa kun sille tilataan joku satula vissiin.

Mulla menee järki noihin lokkeihin, ne rääkyy kokoajan ja kiljuu viimestä päivää tossa ikkunan lähellä ja lentelee ees sun taas. Niillä on joku pesä täällä koska kun meen kauppaan niin ne koittaa hyökätä. Arsyttäviä, mua ei naurata yhtään, toisin kuin niitä. Joku päivä menen kattila päässä ulos ja en välitä siitä vaikka vähän kattilaan kospahtelee. 

Ostin pari päivää sitten kaverin kanssa tällaista jäähilejuomaa. Oli kyllä hyvää! 2,50e finnkinosta. Kieli tuli ihan siniseksi. Kulutettiin aikaa keskustassa ja juotiin näitä.
Päätettiin katsoa kaverin kanssa elokuva ja ostin nämä elokuvaherkuiksi!

Loppuun kuvia tallilta kun lähdin kaverilta. Oli pilvistä mutta lämmintä. TUolla taas niitä perhanan lokkeja, onneksi nuo osasi olla hyökkäämättä.
Pappa ja Helga! 

Ei kommentteja: