Aloe jojoba ja yliväsymyksen uhri

Uus shampoo testissä. Oon tykännyt kovasti. :) Tuoksuu hyvälle ja sopii mun hiuksille. En oo keksinyt vielä mitään moitittavaa tän kolmen käyttökerran jälkeen. Hiuksista tulee tosi pehmeät ja ilmavat, mutta ei kuitenkaan sähköiset.
http://www.foreverliving.fi/shop/category/vartalonhoito/product/aloe_jojoba_shampoo



"Forever Aloe-Jojoba Shampoo pitää hiukset sekä hiuspohjan puhtaina ja raikkaina tehden hiuksista kiiltävät ja helppohoitoiset. Se auttaa poistamaan hilsettä ja edistää kosteustasapainon palautumista, mikä vahvistaa ja tuuheuttaa hiuksia. Luonnolliset ainesosat Aloe vera ja jojobaöljy on yhdistetty kosteuttaviin ja hoitaviin ainesosiin. Tuloksena on mieto tuote, joka sopii koko perheelle ja erityisesti ohuille ja sähköisille hiuksille. Aloe Veran aminohapot auttavat pitämään hiuspohjan terveenä. Saponiineilla ja luonnollisilla pesuaineilla on puhdistavia ominaisuuksia, jotka vahvistavat ja tuuheuttavat hiuksia. "
Lauantaina venyttelin ja jumppailin kotosalla. 

Pitihän sitä lähtee taas  viihteelle illalla TOP-jakson loppumisen kunniaksi. Meidän ilta loppui kuitenkin melko lyhyeen kun mua yksinkertaisesti väsytti niin paljon. En ollut TOP-jakson aikana nukkunut kauhean hyvin. Mentiin tilaamaan jotain ruokaa kotiin, tässä vaiheessa olin ihan sippi ja kuutamolla. 
No jospa joku nolo kuva minusta tähän väliin. Tästä kuvasta mulla ei oo muistikuvaa ennen kun Ville näytti tän aamulla... arvatkaa vaan hajottiko. Mitä ihmettä oon ajatellut kun oon ottanut hammasharjankin käteen tuolla pizzeriassa. No välillä näinkin päin.. ei kannata lähtee univajeilla mihinkään...

Ei kommentteja: