Grillaan mun ihosta kypsää

Oon ottanut kaiken irti näistä hellepäivistä. Oon käynyt rannalla kaverin kanssa, maannut parvekkeella vähän väliä ja eilen menin yöksi porukoille. En koskaan pala auringossa (jos puhutaan nyt siis suomen keleistä) eikä mun iho ala punoittamaan. Siinä mielessä uskallan maata pitempiäkin aikoja auringossa kun tiiän etten pala kuitenkaan. Tottakai se aurinkorasva on oltava, ostan oman putelin vasta tällä viikolla. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. 

Pisamia mulla on alkanut tulemaan vasta parikymppisenä. Tuntuu että niitä tulee kokoajan lisää. Mutta ei se mua haittaa, on ne ihan kivoja. Ne kuitenkin häviää taas talvella niin onpahan jotakin vaihtelua mun naamatauluun. Huvittaa kun mulla tulee yks pisama aina huuleen. Sitä ei kyllä nää ellei kato tarpeeks läheltä joten here it is: 

Kameran kasvokuvaus on kyllä kätevä toiminto. Se tasaa ihon sävyä sen verran jos on oikea valaistus että meinaa noi pisamatkin häivyttää. 
Yllätin Villen kesäisellä herkkulautasella kun se palas töistä kotiin. Ajattelin että on mukava saada jotain herkkuja työpäivän päätteeks. Ihan simppeli idea näissä: Ruisnachoja, maustamatonta philadelphia tuorejuustoa jota saa olla kyllä reilusti, päälle kirsikkatomaatin viipale ja ruohosipulia. Lautasen reunoille pistin vielä mansikoita kun niitäkin tuli ostettua. 

Tosiaan, olin torstaista perjantaihin mun porukoilla.
Ajateltiin että nyt mennään uimaan kun on niin lämmin keli mutta äiti olikin ainut joka uskalti mennä. PIkkuvelikin totes pariin otteeseen kun kokeili vettä jaloilla että: ei uskalla. Kieltämättä oli tosi kylmää, saa vielä odotella että tuo järvivesi lämpenee.
Ekan kerran elämässäni tummensin auton ikkunoita.. Hauskinta oli koittaa saada kaikki ilmakuplat hävitettyä semmosella muovilastalla ikkunan ja ton kalvon välistä. Kauheinta oli leikata tummennuskaistale ikkunan muotoiseksi. 
Kanat ja kukko oli vapaana pihalla. Kukko kiekui ihan paniikissa kokoajan kun se ei löytänyt niitä kanoja mistään. Kanat oli ihan toisella puolella koko pihaa. Kyllä säkin huutaisit jos sun kanat häviäis!
 Pikkuveli on tullut ilmeissään ja pelleilyssään ihan minuun..
 Vihdoinkin oon saanut naamaan väriä. Tältä näytti torstaina.
 Ja tältä näyttää nyt sisävalaistuksessa. Mission complete! Mulla ei oo tässä muuta meikkiä kuin kulmissa vähän väriä ja huulipunaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niin miten voit saada 900€ kuussa? Ite en saanu mitään viimekesänä kun en saanu töitä....

Joanna kirjoitti...

enkös jo vastannu tohon kommenttiin kun pistit saman johonkin muuhun postaukseen :) elikkä oon ottanu opintolainan niin saan hyvin tukee, muuten ei heruis mitään.