Juhannus extra

Nyt olis yksi juhannus taas takana ja selvitty on, hengissä ollaan. Lähdetään torstaista. Torstaina menin mummon ja papan mökille yhdeksi yöksi. 

Tehtiin hyvää ruokaa.

Perjantaina päivällä mummo vei mut kotiin. Olin kotona itsekseni iltaan asti ja järjestelin paikkoja ja valmistauduin juhannuksen viettoon koska illalla oli tarkoitus lähteä Villen vanhempien talolle viettämään juhannusta kavereiden kanssa. Äiti oli ostanut mulle uuden pöydän ja pari tuolia ja nyt mun asunto näyttääkin paljon viihtyisämmältä kun pääsin vähän järjestelemään tilaa uusiksi. Vihdoinkin sain ne tuolit joita olin odottanut jo aika kauan, aiemmin oon joutunut käyttämään jakkaroita jotka tietenkin kovassa käytössä meni hajalle.
Perjantai ilta: Lähdin Villen iskän talolle juhannuksen viettoon. Olin ostanut meille ruuaksi pihvejä, makkaraa, pekonia, maissia, maustevoita, italiansalaattia ja leipää. Grillailtiin, juotiin ja kuunneltiin musaa kaveriporukalla.
Kuvien tasokin muuttuu humalatason myötä. :D
Pelailtiin me myös Aliasta. 

Sellainen perjantai. Villeä alkoi väsyttämään kauheasti jossain vaiheessa iltaa ja mä olin menevin fiiliksin vielä aamu viiteen asti kunnes päätin itekkin rauhoittua nukkumaan. 

Lauantaina menin baariin. Sain yöllä kyydin Villelle ja autossa oli tämmönen meininki:

Mulla oli oikein hauska juhannus! 

Loppukevennys. Meikkileikkiä, oli kenties vähän tylsää mulla. 

Ei kommentteja: