VIP -bileet: Escapen synttärijuhlissa

Sain kutsun escapen synttärijuhliin. Ajattelin etten mä saa enää mitään kutsuja kun mulla ei oo vip -korttia enää mut näköjään tommonen tulikin sitten postissa. Mukavaa toki! Aveciksi otin Villen ja lähettiin katsastamaan millainen meno escapessa oli.

Voihan dresscode, mutta ei se mitään. En omistanut snapback -lippistä joten kävin katsomassa keskustasta olisiko beyond -liikkeessä kivoja lippiksiä. Meninpähän sitten ostamaan snapbackin koska mun on aina pitänyt ostaa sellainen ja muutenkin tykkään niistä. Nyt oli hyvä hetki käydä hakemassa oma ja valitsin sitten tuommoisen.
Juhlissa oli seisova pöytä ja ruuat oli tosi hyviä. Siellä oli cocktailtikkuja, wrappeja ja jotain kakkua. Saatiin ilmaiseksi jägermaister shotteja ja redbullia, vein shotit kotiin kun en viittinyt juoda niitä silloin koska tunnin ajan sai juomia ilmaisiksi hanasta niin join sitten niitä. Oli hauskaa! 
Villelle sopii tuo mun lippis. Näköjään oon kuvannut nyt enemmän muita kuin itteeni. Välillä näinkin päin.
Mentiin vielä escapen jälkeen Hemingwaysiin moikkaamaan paria kaveria. Juotiin kuoharia ja höpöteltiin omiamme. 

Loppuun tämmöset pikku pätkät illasta. :DD
1.Minä punaviinilasillisten ja ilmaisten juomien jälkeen

2. Villen mielipide: very high society

Ei kommentteja: