Kaverin syntymäpäivät + uudet treenihanskat

Hyvää iltaa! Kaveri täytti 20 ja pidettiinkin ne hänen synttärit sitten mun luona koska mun kotona oli vähän enemmän tilaa ja paikkoja missä istua. Laskin että paikkoja olisi ainakin neljälletoista. Synttäreille tuli loppujen lopuksi 20 vierasta joten tila kävi melkoisen tiiviiksi. Mun asunnolla on se hyvä puoli myös että musiikkia saa huudattaa kovaa, sekin oli yksi syy miksi porukka pyydettiinkin tänne. En itse kyllä tuntenut kuin puolet vieraista, mutta äkkiä siinä taas tutustui uusiin tuttavuuksiin.

Ja ei, tuolla mustassa kipossa vasemmalla ei ole popcornia porkkanoiden alla vaan kukkakaalia. :D
 Illan aikana soitettiin titanicin tunnuskappale ja sitten menikin ihan hölmöilyksi kyseisen kappaleen aikana.
Sitten suurin osa suuntasi baariin. Sain tämmöisen lipukkeen joka oikeutti ilmaiseen sisäänpääsyyn ennen kahtatoista.

Seuraava aamu. Heräsin suhteellisen aikasin koska aurinko paistoi niin kirkkaasti. Aurinko onkin mun herätyskello näin loman aikana ja herään lähes aina yhdeksän aikaan. (Mulla on ollut nyt lomaa 10.3 asti ja jatkuu vielä 7.4 asti jolloin meen viimeiseksi kuukaudeksi tyäharjoitteluun.)
Katsoin säätä ja ulos oli luvattu 10 astetta lämmintä ja pilvetöntä taivasta. Innostuin siitä niin paljon että menin klo 11 jälkeen ulos istuskelemaan ja kuuntelemaan musiikkia Ipodista. Istuskelin varmaan tunnin ulkona siinä toivossa jos naama sais pikkuhiljaa vähän päivetystä. Täytyy kyllä myöntää että oon aikaisin liikkeellä, mutta aurinko kuumottaa jo poskia. UV- indeksi oli 1-2 välillä tuona päivänä.
Kun olin saanut tarpeekseni niin tulin sisälle syömään ja siivoilemaan. Ette uskokaan mikä sotku oli eilisen porukan jäljiltä! Saanpahan tölkkirahaa. :D
 Illemmalla väsäsin kasvismunakkaan aurajuustolla. Pari kaveria tuli pelailemaan mun luo lautapeliä ennen kahdeksaa.

Uudet Treenihanskat

Oon kauan miettinyt että pakko hankkia hanskat kun kädet on aina ihan hiertyneet ja ihokin kuoriutuu käsistä kun nostelee tankoja. Mun käsiin on jo tullut semmoiset kovettumat ettei ne helpolla enää lähe niistä pois kun niitä on niin usein rasittanut.
Löysin hanskat stadiumista, oli muuten viimeinen koko kyseistä väriä, huh. Hanskat ehkäisevät hiertymien ja kovettumien syntymistä kämmeniin treenauksen seurauksena. Hyvät hanskat ovat kestävää materiaalia ja hengittävät samalla kun ne antavat pitävän otteen tangosta. Hyvästi kovettumat ja hiertymät!  :D
Pääsinkin heti kokeilemaan. Noi tuntui hyvältä käsissä ja tuntui että on paljon helpompi tehdä erilaisia liikkeitä tangon kanssa. Kaikenlisäksi ne natsasi hyvin mun salihousuihin (ja kynsiin,kappas vain.)
Tein yksi päivä Villen kanssa nyhtöpossua ja sen lisukkeeksi salaattia. Tätä lihaa saa ostettua ihan Lidlistä sieltä pakastealtaasta, joku grillimaisterin pakkaus. Hintaa taisi olla lihamötkölle n. 5-6e?
Ulkona on jo joissakin kolkissa noinkin kesäisen näköistä. En malta odottaa että kesä tulee.

Ei kommentteja: