Herkuttelijan viikko

Ruoka on vaan niin hyvää eikös juu! Oon nyt tän viikon aikana herkutellu ja syönyt pari kertaa ravintoloissa ja ostellu karkkia sun muuta jota en yleensä ees tee, koska en oo koskaan ollut mikään karkin suurkuluttaja eikä mun kyllä tee mielikään koskaan karkkia. 

Tässä tätä ruokapuolta viime päiviltä kerättynä:
1. Aamupalaa: fetasalaattia ja kanawokkia
2. Käytiin kaverin kanssa kiinalaisessa. Itseasiassa pariinkin otteeseen kuluneen viikon aikana.
3. Ruuan jälkeen maistu namit. Kunnon mätöt, haha.

Mutta kaiken kyllä kruunas Fransmannin ruuat. Ville vei mut ilta kuuden jälkeen syömään. Voitte vaan kuvitella miten iloinen oon kun joku jaksaa viiä mua tämmösiin paikkoihin. Halusin tällä kertaa tilata jonkun salaatin. 

ENNEN
JÄLKEEN... Ja oli kyllä tosi täyttävää ja hyvää. 
Bilevaatetus
Loppuun posetus kaverin kanssa. Tää viikonloppu meni ihan liian nopeesti taas. Ja huomenna mulla alkaa ensimmäinen työssäoppimisen jakso päiväkodilla. :)

Ei kommentteja: