Tuote johon ihastuin + lapsenvahtina olemista

Ostin eilen uuden hiustuotteen joka on niin sanottu monitoimisuihke. Eli siinä on periaatteessa hiuslakkamainen ote, tukea ja kiiltoa antava ominaisuus ja se kohottaa myös tyveä ja sisältää lämpösuojan. Oon joskus herkkä erilaisille hiustuotteille, lähinnä niille hajusteille astman takia joten on ihan hyvä että tää on astma- ja allergialiiton suosittelema tuote.
Suihkuttelin tätä kuiviin hiuksiin ja tässä tulos:
Lopuks pistin vielä hiukset joksikin aikaa nutturalle ja oli kiva huomata että hiuksiin oli tullut kiharoita jotka pysyi eikä latistunut pois ajan kuluessa. (mulla ei tällä hetkellä oo käytössä hiuslakka niin olin kyllä iloinen.)
Treenailin ajan kulukseni eilen illalla. Ostin pari viikkoa sitten noi seeprakuvioiset housut. Veikeet!
Äiti soitti tänään ja tartti kiireistä lapsenvahti apua. Noh, minä ja Ville suostuttiin ottamaan se meille siks aikaa kun äiti kävi elokuvissa. Oltiin aluks ihan varmoja että lapsiparka itkis kokoajan, mutta ei se sit ollutkaan niin. Viihdyttiin ihan hyvin keskenämme.
Tässä vielä videomatskua:
Nyt on syksy ja mä pukeudun kun ois talvi. Ton takin alla mulla on villapaita... :DD Oon vaan niin kauhee vilukissa ja mulla kyllä kestää tottua tohon kylmyyteen.

Ei kommentteja: