Asunnon järjestys uusiksi vol.8374

Moro ja hyvää lauantaita vain kaikille! Mä vähän oon tämmönen että muuttelen aika usein järjestystä ja kaverit aina naurahtelee sille kun joskus sanon että; "Hei tuu mun luo tänään? Oon muuten muuttanu järjestystä." Varsinkin nyt mulla oli oikeastaan tarvekin muuttaa järjestystä koska sain uudet rahit ja vaaterekin.

Mun asunto on 32 neliöinen ja täällä saa huudattaa ihan täysillä musiikkia koska on niin hyvä äänieristys. Siksi kaveritkin tykkää olla täällä viikonloppuisin. Ei taida jäädä epäselväksi että tykkään hiphopista kun asuntoa katsoo. Koko kämppää en nyt alkanut kuvailemaan vaan lähinnä niitä paikkoja joita muuttelin. Hääräsin järjestelyjen kanssa oman aikani ja lopputulos on tämä:


Oujee, vihdoinkin! Mulle käy aina niin että mun luomiväri tippuu lattialle ja se menee murusiksi, siksi mulla on pitkään ollut vain ruskeaa ja mustaa luomiväriä. Kävin alennusmyynneistä ostamassa Goshin luomiväripaletin joka maksoi vaan 13 euroa, normaalisti 20e. No nyt on värejä!
Päivällinen; banaani, hevi-shotti jossa vihanneksia ja hedelmiä, kantarellikeittoa ja raejuustorasia. Kaikki meni!

5 kommenttia:

Auroora kirjoitti...

Onpa kivannäkönen kämppä sulla! Ja minäki liityin sun lukijaksi, on tosi kivan oloinen blogi!:) Ja taisin olla muuten sadas lukija, joten onneksi olkoon kolminumeroisesta lukijaluvusta!:)

Mitä opiskelet muuten Jyväskylässä?

Liisa kirjoitti...

Ooh ihana kämppä sulla!

Joanna kirjoitti...

Jee, kiitos teille molemmille! :D Tämäkin päivä koitti että 100 on puhki. Opiskelen lähihoitajaksi aikuisopistolla, painottuu kuntoutukseen ja sihteerin työhön.

Parhaillani koitan tehdä mun asunnosta kodikasta, pitää uusi pöytä vielä hankkia. Mutta onhan tämä edistystä kun miettii että jouduin ennen istumaan huonoilla kolmijalkaisilla jakkaroilla jotka meni ihan mäsäksi ja mulla ei ollut edes kunnon verhoja. :)

Pieni Lintu kirjoitti...

Näppärä tuommonen siirreltävä rekki. Mahtuiskohan meille... :)

Joanna kirjoitti...

Pikkulintu: Tuota pystyy säätämään, nyt se on matalimmalla. On kyllä tilaa vievä, luulin aluksi että olisi ollut pienempi. Mutta luulisi mahtuvan sinunkin luo jos tuonne minunkin asuntoon mahtuu ;)