Viimeisiä hellepäiviä viedään!


Ihanaaa! Elokuu on ollut niin lämmin. Takaraivossa kuitenkin jyskyttää ajatus siitä että kohta nää helteet loppuu ja alkaa syksy. Tyhmää miettiä tommosia etukäteen, mutta mä vain en yhtään pidä syksystä. Vielä on kuitenkin ehtinyt nauttia näistä keleistä ja oon vähän saanut pintaan väriä. Eilen oli todella lämmin ja vietin sen näissä merkeissä:

Oli pakko ottaa mukaan hellehattu. Tykkään mennä pihaan lukemaan lehtiä ja ottamaan aurinkoa kun siellä on tuollaiset leveämmät lautapenkit joissa mahtuu hyvin makaamaankin.
Piti hakea vielä lisää juomaa lähellä olevasta huolto-asemasta kun perus hiilihapotettu juoma loppui kesken. Mun mielestä tää ei ollut mitään maailman parasta, mutta tuli se kyllä juotua. Mun pari kaveria oli myös hetken ajan ottamassa mun kanssa aurinkoa tuossa pihan tuntumassa niin ei tarvinnut yksin istuskella.

Myöhemmin lähdettiin Villen ja meidän muutaman kaverin kanssa rannan tuntumaan.

..Sinne meni aurinko

Ei kommentteja: