welcome Sunny days

Viime päivinä on ollu ihana hellessää ja aurinkoo ja lämpöä on riittäny koko päiväksi. Oon ollutkin nyt paljon kaupungilla ja ulkona kavereiden kanssa. Pystyn jo menee ulkona pelkällä topilla ja eilen käytin ekaa kertaa ballerinoja. Mä niin tykkään et kesä tulee. Tosin mulla on kauhee allergia tästä siitepölystä mutta niin on muillakin joten en valita. Tällä hetkellä mulla ei oo muuta kun sellasta yskää ja limaa keuhkoissa joka saa hengityksen pihisemään jos vaikka lähen pyöräilemään.

Eilen olin kaupungilla kavereiden kaa pääosin vaan istuskelemassa ja ihmettelemässä. Ostin myös uudet kesäiset kiilakorot itelleni, kankaiset. Nyt kun kesä tulee niin tekee kokoajan mieli kylmää lähdevettä ja jäätelöä..aina tää sama homma. Ja sit kunnon ruokaa ei tee mieli melkeen yhtään.
Tänään fillaroitiin  kaverin kanssa lutakkoon yhteen kivaan puistoon ottamaan aurinkoa. Sanon sitä teletappimaaks kun se puistoalue kumpuilee samalla tavalla ja sielt löytyy aika outoja värikkäitä teoksia. Nyt oon kyllä jo aika ruskee ja ei ihme kun istuttiin siinä ulkosalla noin 4 tuntia. Siinä kävi myös pari muuta kaveria jutustelemassa. Nyt mulle iski tän päivän jälkeen kauhee rannalle menemisen into että taidan huomenna suunnata seuraavaks rannalle jos jonkun kaverin taas nappaisin mukaan. Seuraavaks koitan saada päivetystä mun jaloille ja muulle kropalle näin vähän jälkijunassa. 
Aurinko sokaisee.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miksi Markuksella on teini(jonne)cäppi päässä?!?!
Jotain rajaa.

Joanna kirjoitti...

en oo kuullukkaan tommosta nimitystä :D mutta kyllä tykkään tost merkistä ja pitäisin itekkin jos mies olisin. haters gonna hate.