Äitienpäivän viettoa

 Onpas ollu taas kauheesti tekemistä. Oon hoitanu mun kirpparijuttuja ja olin äitienpäivän porukoilla (la-su) ja siellä oli jälleen tosi kivaa ja rentouttavaa. Äitin maha on jo kauheen iso. Ostin yks päivä vauvalle unirievun mutta arvatkaa vaan unohinko sen kotiin... Mitä muuta oon tehny:   lennätettiin leijaa, kylvettiin paljussa, grillattiin ja raivattiin metikköä kun siellä on niin paljon risuja joista sit voi tehä kokon juhannukseks. Perjantaina olin baareilemassa ja kivaa oli silloinkin. Tässä kuvapläjäys mun viikonlopun vietosta. (tosin vähän epäjärjestyksessä kun tää blogi sekoilee mun kuvien laitossa.)


Aivan pakko oli ostaa tätä koska huomasin miten kosteuttava shampoo tekee mun hiuksista paljon paremman näköiset kun tuuheuttavat tuotteet. Hiukset on myös tosi helppo harjata kun oon käyttäny näitä nyt pari päivää. Mukana tuli myös harja.
Hyvää äitienpäivää vaan !

Ei kommentteja: