Vappu-pupuna

Niin mitenkäs meni mun vappu... Aluks olin kaverin luona ja laiteltiin itteemme, pistin pupukorvat päähän ja päässä ne kyl pysy koko illan. Lähdettiin keskustaan kirkkopuistoon joka oli niin täynnä että huhhuh. Ihmiset oli aivan kujalla jo 6 aikaan ja siellä oli ihan pieniäkin lapsia jota me sitten kauhisteltiin mut minkäs sille voi... Joku pikku poika (ehkä 15wee) tuli puhuu mulle siellä kirkkopuistossa ihan kännissä vaikka kaikki oli siinä et oispa kaikki saaren naiset mun näkösiä. MIKÄ IHMEEN SAARI?? :D Yöllä mentiin Suomi anneliin kuuntelee karaokee. Joka paikkaan oli niin kauheet jonot ettei kiinnostanu mennä muualle. Jotkut hölmöimmät jonotti pitkissä jonoissa sisään baariin vaikka kello oli jo yli 2. Siihen olin tyytyväinen ettei alkanu sataa vaikka välillä näytti siltä.

Yöllä alko ärsyttämään ihan kunnolla ku  linkit ei tullu ajoissa ja jouduin menee kimppataksilla joittenki randomien kaa koska olin niin laiska etten jaksanu kävellä niinkun muut. :Ei se kyllä maksanu mulle kun vaan 3 euroa. Ostettiin myös kalaa keskustasta ja ne oli kyllä ihan p*skoja ne grilliruuat ja kiskurihinnat. Jotkut vanhat ukot koitti puhuu meille hävyttömyyksiä siin grillillä, ei mitään käytöstapoja vaikka 20 vuotta ikäeroa. Koitettiin olla kiinnittämättä huomioo. Mut kaikenkaikkiaan hauska vappu!
Mietin tiaran ja pupun korvien välillä, otin sitten nämä ja ois saanu vielä sellasen tupsuhännänkin muttei harmi kun ei löydetty sitä.
Vaihettiin päähineitä ja samin vuoro oli olla pupu. Korvat vaan ei kyl näy kokonaan. 

Aamulla lähdin sitten tivoliin, onneksi ei ollut krapulaa! Melkein sain sydärin tuossa uudessa laitteessa. Ääntä musta ainakin lähti. Huuettiin vaan siellä laitteessa että "ei pe*keleeee", ja sitten muutkin alkoi huutaa kun mekin. Joukkohysteeria? Mun mielestä hurjimmat laitteet on parhaimmat.

Ei kommentteja: