Olen vilukissa

Kävin tänään kokeilemassa tuota järvivettä että kuin lämmintä se on kun huomasin jo kuinka jotkut lapset meni jo pyyhe ja uikkarit päällä rannalta pois päin. Ajattelin että; no hitto, mennäänpä kokeilemaan jos innostuisin uimaan! Vesi oli mun mielestä tosi kylmää mut kyllähän siihen sit tottui. En ite menis uimaan vielä pitkään aikaan. Oon kauhea vilukissa niin voi olla että käyn ekan kerran uimassa (jos käyn) joskus heinäkuun aikaan kun vesi on lämmenny ttarpeeksi. Viime kesänä mä taisin uida ehkä vaan yhden kerran, ei oo vaan mun juttu kun inhoon kylmää. Olisi kiva olla  sellainen joka uskaltaa vain juosta veteen parissa sekunnissa ja sitten vain on siellä.

Mulla kestää totuttautua veteen monia minuutteja ja suutun jos mua hopuutetaan tai höösätään siinä ympärillä kun vedessä värjöttelen. Pahinta on se jos joku roiskii, silloin saatan suuttuakin ja lähteä pois kun en kerta saa rauhassa totutella. Ensimmäinen asia minkä kuitenkin sanon on: "älä sitten roiski!" jos olen uima-aikeissa. Onko kohtalotovereita? Itse nautin enemmän rannalla olemisesta. 

Hyi miten kylmää oli aluksi. Ei musta oo tämmöseen.
Narsistit...siis narsissit on tosi iloisen värisiä kukkia ja on yksiä mun lemppareita. Muutenkin tykkään kukkien väriloistosta ja siitä että nähdään vaivaa istutuksiin kaupunkimiljöössä tai pihoissa. 

Ei kommentteja: