Hair Icons kilpailu + huikeita kirpparilöytöjä

Terve! Satuin eilen osallistumaan yhteen schwarzkopfin Hair Icons - kilpailuun. Harvoin yleensä osallistun mihinkään mut päätin kokeilla. Olis tosi mukavaa jos käytte vilkaiseen ja äänestämään mun kuvaa et pääsisin viiden parhaan joukkoon. Äänestämään pääsee tästä:

https://www.facebook.com/schwarzkopfsuomi?sk=app_326238534123978&app_data=17


Kiitos jos vaivauduitte! :)

Nyt esittelen teille mitä löysin eilen kirpparilta. Mekon, turkisliivin, huivin ja samettipaidan. Kaikki makso yhteensä vaan 6,90 euroa. Mä jään koukkuun kirppareihin yhä enemmän kun tälläsiä löytöjä tekee, ei tee edes mieli mennä kohta kunnon vaateliikkeisiin kun tää löytöjen tekeminen on paljon jännittävämpää puuhaa. Synttärit myös lähestyy ja mulla on toiveena uus kiharrin ja lisää Kerastase:n hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Mun vanha kiharrin on rikki, ei se oikeen kiharra enään hyvin mun hiuksia, onhan se jo 4 vuotta vanhakin.

Turkisliivi; 3e



Pampulahuivi ; 0, 80e
Mekko; 3e
Tää samettipaita oli aika random mutta mun päällä se vaan näytti niin kivalle sovituskopissa et oli ostettava. Ja en mä mitään menettäny kun makso vaan 0,10e. Todella halpaan hintaan lähti. Oon muutenkin värien perään enkä yleensä osta mustia vaatteita.
Tähän mekkoon mä ihastuin. Ja tää näytti siltä ettei tätä ois käytetty koskaan kun ne hihat on niin kireet, hyvä että ees oman käden sain sieltä sujautettua.
Vie pikkutytöiltä pillimehut.

Ei kommentteja: