Kuivat silmät kuriin, kirppislöytöjä ja lähdevesien parhaimmistoa

Maanantai- keskiviikko. Oon ollut mummolla yötä ja käytiin myös äitin luona. Siinä välillä oon käyny myös kaupungilla ostoksilla.


Koska ilmat on jo viilentyny niin mun silmiä ympäröivä iho reagoi siihen kuivumalla helpommin ja silmät tuntuu aika-ajoittain kuiville. Joskus myös tuntuu et silmien ympärysihoa kiristää. Myös otsa ja nenän alue kuivuu helpommin,varsinkin sen jälkeen kun on käynyt suihkussa tai pessy meikin. Oon kokeillu paljon kosteuttavia voiteita mut ne on ollu huonoja  ja saanu mun ihon näyttämään rasvaiselta tai kiiltävältä jälkeenpäin. Mulla on menny toisin sanoen järki noihin rasvoihin sun muihin joten marssin Sokokselle ja ostin Sensai sensitive silk- nestemäisen geelivoiteen joka kosteuttaa hyvin ihoa. Vaikka toi on varsinaisesti tarkoitettu kuiville ja rasittuneille silmille joissa on väsymyksen merkkejä, niin toi on myös yhtä lailla sopivaa muihinkin kuiviin kohtiin mun naamassa. Oon joskus kokeillu tota aikoinaan kun sain tuollaisen näytteen kotiin. Yks tippa riittää kosteuttamaan kuivan kohdan, ja mulla tulos näkyy jo 2 minuutissa. Mukaan lähti myös meikkisuti kätevässä säilytyskorkissa.

Vaikka tää kosteuttava geeli onkin melko tyyris tuote niin veikkaan että siitä on hyötyä ainakin pariksi vuodeksi 
koska se on niin riittoisaa. (40ml)
 

Mummon kasvattamia "jättitomaatteja". Vertailun kohteena kynän korkki.
Hyvä tapa kuivattaa pestyt kengät. Kengät kuivui tunnissa lämmittävän sähkötakan ansiosta.
Samettinen ja lämmin ostos kirpparilta. Vain 0,80e
illaksi mustikkaa ja kermavaahtoa
Tässä se vauvan hoitaja olisi.
Kuohun lähdevesi on arvosteltu lähdevesien parhaimmistoon. Jos käytte tuolla suunnalla kannaattaa pysähtyä ja ottaa vaikka matkajuomista.
Siinä kirppariostokset yllä.

2 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

millä kirppareilla yleensä käyt :) ?

Joanna kirjoitti...

Centrum kirppari keskustassa, ja sit se seppälän iso. :)