Converseholisti

Mä oon täällä jo jonkin aikaa päivitellyt sitä kun mulla ei oo ollenkaan käytännöllisiä mustia kenkiä. Mulla on yhdet mustat yli polven saappaat mutten kauheemmin oo käyttäny niitä kun ne ei sovi ihan jokaiseen tilanteeseen.

Tänään vihdoin viimein ostin itelleni mustat converset Spirit Storesta. Ennestään mulla olikin musta laukku joka on samaa merkkiä, sopii varmaan siis hyvin yhteen, kuin paita ja peppu.

Kaveri osti mulle tän ihanan korun tänään yllätykseksi, hänellä sitten onkin toi toinen puoli. Olin kyllä tosi iloinen tästä muistamisesta.


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei lisää tämmösiä venyttelykuvia!! Kauan oot venytelly?

Anonyymi kirjoitti...

siis vau miten sä venyt!! :D

Joanna kirjoitti...

Kiitos kommenteista.
Oon venytellyt muutaman vuoden. :)

Anniina kirjoitti...

Mä itse ihnosin Converseja tooodella pitkään, mutta nyt viime aikoina oon alkanut lämmetä niille ja jollain ironisella tavalla oon alkanut jopa haluamaan itsellenikin consseja! Ja nimenomaan mustana :-D Tää postaus kasvattaa vaan mun himoa niihin :-D Mut noi sopii sulle kyllä tosi hyvin!

<3: Anniina

Joanna kirjoitti...

heh, kiitoksia. Ite en oo inhonnu niitä koskaan mut aattelin etten mä mitää semmosii tarviikkaan ,mut sitten kun kerran sovitin myymälässä valkoisia converseja huvin vuoks niin halusin sit heti ostaa ne itelleni ja siitä se sit lähti, piti saada myös mustat nyt :)