Hyvää kuuluu!

Keskiviikon meikkailua lattialla seinäpeilin edessä.  Joo ja en pitänyt mun tukkaa noin koko iltaa, ainoastaan tän meikkaamisen ajan. 

Baarissa ollessani selvinpäin mun kouraan tuotiin yhtäkkiä tällänen VIP-kortti jolla pääsen jonojen ohi ja ilmasiks sisään ajasta riippumatta. Olin ihan ällikällä lyöty et mä sain tämmösen käyttöön. Portsari sano et koska se on kiusannu mua nii paljon niin se anto tämmösen kivan läpyskän mulle. Huom. tää on väliaikainen kortti eli hieman hienompi versio on tulossa postissa. Tällä pitäis saada myös 20% alennusta joistain annoksista ja muita erikoistarjouksia. Oon niiin kiitollinen, tästä tulee olemaan hyötyä kun kaveritkin saa tällä etuja jos ne on mun seurassa.

                            Joulupukkii! Tahtoisin tälläisen! PUSU!

Ostoksia:
 Paita jossa näyttävä selkähalkio, tän alle ei tarvii pistää paitaa ja selkä näkyy kivasti.
 Kiiltävät farkut (Gina Tricot)
                                                Pientä asukokeilua.
Ja tän päivän asuna seuraavat vaatekappaleet + sinisen topin alla vielä musta toppi. Olin pistäny jalkaan harmaat legginsit näiden lisäks mut otin ne näihin kuviin pois. Harmi kun näin ei enään viitti kulkea missään, tulis kauheen kylmä.

Illalla rentoudun Lämpimän kupin ääressä; kermainen kanapasta keitto + muita mausteita. Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja: