Kiharaa ja klipsiä

Olin eilen vähän isommalla kaveriporukalla clubilla. Join alkuun pari siideriä ja baarissa kaksi juomaa ja siinä olikin mun illan saldo, en mä aina juokkaan sen enempää. Mun mielestä on vain kiva lähteä clubille, jostain syystä semmoiset paikat ja meininki kiehtoo, siellä ei koskaan tylsisty. Ehkä sen ymmärtää myös mun iässä, kaikkia se ei kiinnosta yhtään ja tiedänkin sellaisia ihmisiä. Kunhan vain on hyvä porukka kasassa niin oon viihtynyt aina.
Baari vaatteet, joo eriparia olevat sukat mutta ei niitä huomaa kun on mustat converset jalassa.

Aluksi meinasin pistää tukan näin mutta halusin kuitenkin vähän kihartaa.. Mulle käy usein niin että pistän ensin tukan jotenkin erilailla, sitten tulen katumapäälle tai epävarmaksi ja vaihdan. Oon niin rakastunut mun uuteen remingtonin kihartimeen, joten toisaalta siinäkin oli nyt osasyynsä. Mun entinen babylissin kiharrin lämpeni vasta vartissa kunnolla ennen kun pysty kihartamaan, ja kihartamisessa kesti tosi kauan kun ei meinannu tulla kunnon kiharoita. En suosittele kyseistä merkkiä. Toki ne voi olla nykyään parempia kuin pari vuotta sitten.

Nykyinen kiharrin on digitaalinen ja lämpenee 60 sekunnissa ja sen tehoa pystyy säätämään 170 ja 220 asteen välillä. Yleensä kiharran 190 asteen kuumuudella koska en halua että hiukset kärsisivät niin paljoa. Nytten kun kuvaa katsoo jälkeenpäin niin MIKSI EN PISTÄNYT NOIN? Ehkäpä kehtaan joskus toiste. Yleensä on outoapitää tukkaa pinneillä tai klipseillä kiinni.

Ei kommentteja: