Kaveria ei jätetä

Oon ollut melkein jokapäivä kavereiden kanssa. Mulla on aika menevä viikko takana ja sen vuoksi pieni "tauko" postauksien tekemisessä. Oon muunmuassa ollut autoilemassa, grillaamassa, baarissa, kaupungilla syömässä sun muuta mukavaa. Oon niin iloinen että mulla on ihania ja kultaisia kavereita joiden kaa voi viettää aikaa ja jotka itsekin haluavat että menen käymään tai nähtäisiin. Joskus ala-asteella ja ylä-asteella mulla oli paljon suppeampi kaveriporukka, tärkeintä kuitenkin että välillä näin kavereita muutenkin kuin koulussa.

Aloin saamaan enemmän kavereita lukiossa. Pikkuhiljaa sitä vain tutustui uusiin ihmisiin ja huomasi että yhtäkkiä joku uusi tuttavuus haluaa pyytää käymään. Siitä se usein lähti. ON tärkeää että on ystäviä, edes pari hyvää ystävää. Itse tykkään siitä että on monta kaveria joiden kanssa voi keksiä puuhaa, koska aina on joku jolle ei käy tai joka on sopinut jo jotain muuta. Sekin on kiva tunnekun joku pyytää mua käymään enkä mä ole aina se joka ehdottaa jotakin. Siitä tietää että kaveri ajattelee mua välillä ja pitää mielessä. 

 Näytän kyllä extra lyhyeltä pikku ihmiseltä. Piti toiseen kuvaan vähän kurottautua.
 Lauantai- ilta.
Käytiin grillailemassa talvisena iltana eräässä laavussa/kodassa. Meillä oli grillattavana maissia, makkaraa ja pihviä. Vedin vahingossa naamariin semmosen chilimakkaran joka oli tarkoitettu yhdelle toiselle, valitin vaan et kuinka hiton tulista sinappia te oikein käytätte, noh ei voi mitään. Sit sain kuulla et olin vahingossa syönytkin yhden chilimakkaran, ei ihme että oli tulista.
 jäätävää ja nenäkin punoittaa. Kengät: Spirit Store, laukku: Ted Baker, legginsit: kirppis, takki: City market. (madonna-merkkinen.)

Ei kommentteja: