näin sydämeeni joulun tein (joulupostaus)

Mulla oli vähän erilaisempi joulu tällä kertaa.. olin nimittäin kipeenä. Kipeys kesti sen 3 päivää ja aatto iltana mun olo oli pahimmillaan. Kuume kipus korkeimmillaan 38,2 mutta otin heti lääkkeen kun se nousi siihen että saisin nukuttua. Muuten se ois voinu nousta vielä enemmän ellen ois ottanu. Suuren osan ajasta lämpöä oli 37,6 ja se vei multa voimia, yskitti, palelti, niiskutti + iho meni jälleen huonoon kuntoon. Korvia ja päätä särki. Mutta silti tää oli mun mielestä yks ihanimmista jouluista mitä oon taas viettänyt kipeydestä viis!

Olin joulun mun porukoilla ja siellä oli myös pappa, mummo, serkku ja täti.
Piparitalo vuosimallia 2012
vietiin Helgalle myös jouluomenoita.
Takas tultaessa alettiin pelailla pelejä.
Jouluruuan aika! Ilta alkaa pimenemään ja vointi huononemaan. Sain kuitenkin syötyä hyvin. Laatikkoruuat ja sienisalaatti oli tarjolla myös mutta koska en välitä niitä niin siks tämmönen "tylsempi" lautasmalli.
Minä ja äiti joulutunnelmissa. ja hei, toi mun tississä sojottava on sitten kuumemittarin pää!! :D
Ilta alkoi pimenenään, kuuden aikoihin jaoin lahjakasan. :)

Sain mm. tämmösiä:

puudelilaukun jota mä pidän koristeena mun laukkunaulakossa :D
2 erilaista collegea
toppi

shortsit
imuri
guerlainin puuteri
100e

leffalippuja
mäkin lahjakortteja xD
kengät
tekokynsisetti
kahvakuula
meikinpoistoaine (dermosil)
2 kehystä joissa kuva minusta ja toisessa myös Jimi
kynsilakkoja
sisustuskori
pyjamahousut
käsintehty patalappu


Tässä lisää lahjoja joita sain

+ lahja toiselta mummolta, meikkejä ja muuta hyödyllistä.
Tässä yks mun toiveista jonka sit sain. Yllätyin et löyty oikee. Tuoksuu ihan karkille toi puuteri.
Tässä sitten kaunistelematta tunnelmaa latistava kuva minusta 38,2 asteen kuumeessa. Kävin ottamassa tän vessassa illalla.

Katoin telkkaria makkarissa ja äiti halus ottaa musta kuvia vaik olin kipee..tosi kiva :D Ihme että multa irtos hymyy tossa tilanteessa.
Koska en saanut meikata mun äitiä niin tässä sit tulos....
Äiti teki joulutorttuja. Söin pari. Ei mulla ruokahalu ainakaan lähteny.
Eilen illalla keitettiin kanalasta haettuja tuoreita munia iltapalaks.
Tää kuva on otettu päivää ennen kuin tulin kipeeks eli lauantaina.

Toivottavasti ette ollu kipeenä jouluna ja että teilläkin oli hauska joulu josta jäi hyviä muistoja. Harmi että joulu meni ohi niin nopeesti. Hyvää joulua viel kaikille!

P.S: nyt oon jo terve ;)

Ei kommentteja: