Enjoy the little things

HUI! Mulla alkoi koulu keskiviikkona. Olin niin menossa torstaina vasta kouluun mutta Ville otti puheeks että että miksei mun koulu ala jo keskiviikkona koska muillakin alkaa. Väitin että mullapa alkaa vasta torstaina kunnes ajatus alkoi ahdistaa niin paljon että tarkistin asian ja se olikin se keskiviikko. Huh, onneks otettiin asia puheeks olisin muuten mennyt vasta torstaina..

Koulussa on ollut ihan mukavaa ja sain jo pari kaveria sieltä ja siellä on muutenkin mun tuttuja opiskelemassa etten oo joutunu ihan yksinäisenä uuteen paikkaan. Kouluruuat älyttömän hyviä, parmepia kuin mun entisessä koulussa. (Lukiossa siis.)

Viimepäivät on mennyt nyt koulujuttujen, kavereiden ja kotijumppailun parissa.
Nää kengät on ollut tosi hyvät jalassa. Pitäisi mahaakin alkaa saamaan kiinteämmäksi. Miksei se onnistu helpolla, teen vatsojakin? Notkoselkä vain voimistaa tuota "pömpötysefektiä" vaikka tän hetkinen vyötärönympärys on ihan normaali mun kokoiselle. (68cm) Mulla on pienestä pitäen ollut notkoselkä. Vasta viimeaikoina oon alkanut tekemään selkää vahvistavia liikkeitä jumpatessani niin veikkaan että notko siitä alkaa pysymään joskus ruoduss. Toivotaan niin joten peukut pystyyn! Alla kuva jossa olen täysin luonnollisessa asennossa ja näytän millainen notkoselkä mulla olisi ellen kiinnitä huomiota siihen seisonko ryhdikkäästi:
Olin kavereiden kanssa kaupungilla tiistaina ja saatiin päähämme sovitella kenkiä ja erilaisia vaatteita. 
Tyhmää ja tyylikästä, vai miten se meni? (Cheekin biisistä)

2 kommenttia:

viiviK kirjoitti...

minkä koulun alotit? :) itellä on kauhee opiskelu into, mut pakko antaa avokin opiskella eka ku ei rahat riitä jos molemmat on koulus samaan aikaan :)

Noi glitter korkkarit on aika päheet, kelpais mulle :D

Joanna kirjoitti...

Nojoo raha on yleensä pulma näissä opiskelujutuissa. :D Alotiin terveys-ja sosiaalialalla. :)