Unohda alaripset + leikkimistä lisäkkeillä

Teen kyllä tosi harvoin niin että jätän alaripset meikkaamatta. Halusin pari päivää sitten vaihtelua mun arkimeikkiin niin päätin sitten vain jättää ripsarin pois alaripsistä vaikka teki mieli meikata nekin kun oon niin tottunut siihen ja niiden meikkaamatta jättäminen tuntu niin keskeneräiseltä. Olin sitten koko päivän niin ja mun mielestä se oli ihan kivaa vaihelua enkä mä sen pöllömmältä näyttäny kuitenkaan? Tiän ihmisiä jotka ei osaa meikata alaripsiä koska se tuntuu niin epämukavalta, tai ihmisiä jotka eivät jaksa/halua  meikata niitä.
Leikin myös mun hiuslisäkkeillä eilen. Aluks pistin päähän vaan pelkän otsatukan mut sit ajattelin että hei mä pistän vielä pidennyksetkin mitkä sain joskus äitiltä. On kyllä jännä  huomata miten paljon tukka muuttaa ihmistä.

Tässä nyt tämmönen nopee variaatio siitä miltä mä voisin näyttää halutessani:
Tässä ja seuraavassa kuvassa pelkkä otsatukka.
Tuossa tukassa tuli kyllä järjettömän kuuma. Miten joku voi olla näin jokapäivä?

Ei kommentteja: